سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بسته اخبار حوادث امروز ۱۷ دی ماه ۹۸؛

دستگیری سارق اماکن خصوصی در بهشهر/ سارق حرفه‌ای خودرو در قائم شهر به دام افتاد

مهم‌ترین حوادث مازندران در روز سه شنبه ۱۷ دی ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، مهم‌ترین حوادث سه شنبه ۱۷ دی ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری سارق اماکن خصوصی با  ۳ فقره سرقت در بهشهر

سرهنگ ابراهیم شجاعی فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت اماکن خصوصی و دولتی در این شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی کلانتری ۱۳ رستمکلا قرار گرفت.

او افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه متهم را شناسایی کردند.

سرهنگ شجاعی گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی متهم دستگیر شد و در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۳ فقره سرقت اماکن خصوصی و ۱ فقره سرقت از اماکن دولتی اعتراف کرد.

کشف ۴ کیلو مواد مخدردر فریدونکنار

سرهنگ حسن هاشم پور فرمانده انتظامی شهرستان فریدونکنار، گفت:در اجرای طرح مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی با همکاری اطلاعاتی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از فعالیت ۲ قاچاقچی مواد مخدر در این شهرستان با خبر شدند.

او افزود: پس از هماهنگی با مرجع قضائی، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی با همکاری تیم عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، در یک عملیات ضربتی متهمان را در حین انتقال مواد مخدر به این شهرستان با یک خودروی سواری دستگیر کردند.

سرهنگ هاشم پور از کشف ۴ کیلوگرم تریاک در بازرسی از خودروی متهمان خبر داد و گفت: این سوداگران مرگ پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

دستگیری سارق قطعات خودرو با ۵ فقره سرقت در ساری

سرهنگ ناصرعلی صفر پور فرماندهی انتظامی شهرستان ساری، گفت: ماموران کلانتری ۱۱ امیر مازندرانی ساری در حین گشت زنی در محدوده خیابان پاسداران متوجه فردی که در حال سرقت از خودروی یکی از شهروندان بود، شدند.

او افزود: در عملیاتی ضربتی متهم دستگیر شد و در ادامه بازجویی‌های تخصصی صورت گرفته به ۵ فقره سرقت قطعات خودرو در این شهرستان طی یک ماه گذشته اعتراف کرد.

سارق حرفه‌ای خودرو در قائم شهر به دام افتاد

سرهنگ محمدولی مرادی فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر، گفت: در پی کسب خبری مبنی بر سرقت یک خودروی وانت نیسان توسط فردی در قائمشهر، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی پاسگاه بالاتجن این فرماندهی قرار گرفت .

او افزود: ماموران پس از هماهنگی‌های قضائی به محل اعزام و متهم را که در حال اوراق کردن خودروی مورد نظر بود دستگیر کردند.

سرهنگ مرادی با اشاره به این که متهم خودروی مورد نظر را از یکی از شهرستان‌های همجوار سرقت کرده بود، گفت: این سارق حرفه‌ای ضمن اعتراف به ۵ فقره سرقت در شهرستان قائم شهر، پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

جمع آوری معتادان متجاهر در شهرستان بابل

سرهنگ سیدمحسن جعفری فرمانده انتظامی شهرستان بابل، گفت: باهدف ارتقاء آرامش عموم شهروندان، طرح جمع آوری و دستگیری معتادان متجاهر در این شهرستان به اجرا در آمد.

او افزود: در اجرای این طرح، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی ۲۸ معتاد متجاهر در شهرستان بابل را شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ جعفری گفت: این افراد پس از تشکیل پرونده، برای طی مراحل درمانی به مراکز ترک اعتیاد و درمانگاه ماده ۱۶ استان معرفی شدند.

انتهای پیام/س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.