سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بررسی امکان‌های موجود برای احداث جاده دسترسی مهرگان

مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین گفت: با توجه به افق جمعیتی که در مهرگان ساکن خواهند شد احداث جاده دسترسی با محوریت حمل و نقل عمومی و پاک در دستور کار قرار دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، ابراهیم مبارک قدم مدیرکل راه و شهرسازی استان ضمن پیمایش مسیر و بررسی امکان‌های موجود برای طراحی و اجرای جاده دسترسی مهرگان عنوان کرد: با توجه به پیگیری‌های انجام شده مقرر شد که مبلغ عوارضی در آزادراه قزوین _ کرج به شکل مسافت طی شده از خودرو‌ها اخذ شود.

مبارک قدم افزود: با توجه به این اقدام؛ طراحی و احداث جاده دسترسی مهرگان با محوریت موضوع پدافند غیر عامل، کاهش بار ترافیکی آزادراه و افزایش بستر‌های حمل و نقل عمومی در دست بررسی قرار دارد.

او ادامه داد: جمعیتی که در ناحیه شهری مهرگان ساکن می‌شوند نیازمند جاده دسترسی مشخص با قابلیت‌های مختلف هستند.

مدیرکل راه و شهرسازی اضافه کرد: این قابلیت‌ها شامل احداث جاده سلامت و مسیر پیاده و دوچرخه، مسیر سبز و حمل و نقل عمومی است که حتی در آینده می‌توان قطار شهری حومه‌ای هم برای آن پیش‌بینی کرد.

مبارک قدم اشاره کرد: در حال حاضر بستر‌هایی که در آن‌ها امکان ایجاد جاده دسترسی با هزینه‌های کمتر و بهره برداری بهتر وجود دارد و در دسترس بررسی و کارشناسی است.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.