سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سردار سلیمانی تنها متعلق به ایران نبود

جانشین فرمانده قرارگاه نجف باگرامیداشت یاد و خاطره شهید سلیمانی گفت : سردار سلیمانی تنها متعلق به ایران نبود بلکه متعلق به جهان اسلام بود و هرجا که فریاد حق‌طلبی مسلمانی برمی‌خاست به یاریش می‌شتافت.

به گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،سردار کوروش آسیابانی جانشین فرمانده قرارگاه نجف،با یادآوری رشادت ها و از خودگذشتگی های سردار سلیمانی در عراق، سوریه، کردستان عراق، لبنان و دیگر کشورهای اسلامی گفت : شهادت این سردار رشید که طی دهه‌های اخیر به مبارزه در جبهه‌های حق علیه باطل پرداخت و پس از سال‌ها حضور در خط مقدم مبارزه با داعش و تروریست‌های منطقه به یاران شهیدش پیوست، تاسف و حسرت عمیق برای جهان اسلام به جا گذاشت.

او با بیان اینکه زبان در توصیف خصوصیات این مالک اشتر زمان قاصر است،گفت : حاج قاسم سلیمانی مانع بزرگی در برابر استکبار و اسرائیل بود، ایشان جبهه مقاومت را گسترش داد و نقشه شوم آمریکا و دشمنان اسلام را به باد فنا داد.

سردار آسیابانی گفت: آمریکایی ها با به شهادت رساندن سردار سلیمانی فکر کردند با این جنایت به اهداف شومشان می رسند غافل از اینکه نتیجه برعکس شد و پیوند ناگسستنی بین ملت و تمام مسلمانان جهان بوجود آورد.

امام جمعه جوانرود با گرامیداشت یاد و خاطره سردار سلیمانی گفت: اسطوره‌هایی چون شهید سلیمانی که عمر خود را در راه دفاع از اسلام و انقلاب گذاشتند فراموش‌ نشدنی هستند و شهادت آن سردار سرافراز جهان اسلام انسجام بخش وحدت ملی خواهد شد.

ماموستا ملا احمد فخری افزود: با شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی جهان اسلام و مقاومت یکپارچه خواهد شد و با اتحاد و یکپارچگی بهتر از همیشه برای نابودی رژیم صهیونیستی و آمریکای تروریست و جنایتکار تلاش خواهد کرد.

او افزود: سردار سپهبد سلیمانی سال‌ها در دفاع از حق مظلومان در مقابل تروریست در جبهه‌های مختلف مبارزه کرد و نقش مهم و بی‌بدیلی در امنیت منطقه داشت.

ماموستا فخری گفت: رشادت ها و از خودگذشتگی های سردار سپهبد قاسم سلیمانی هیچ‌گاه فراموش نمی‌شود و چراغ جبهه مقاومت با این اقدام استکبار جهانی نه تنها خاموش نمی‌شود بلکه در مسیر ادامه راه آن شهید بزرگوار پرفروغ‌تر می‌شود.

 

 

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.