سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اندیشه شهید سلیمانی در دنیا شکل گرفت

جانشین نماینده، ولی فقیه در سپاه پاسداران کشور گفت: دشمن خیال می‌کند چهره عزیزی، چون حاج قاسم سلیمانی را از مردم ایران و جهان گرفت، با شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی هزاران هزار اندیشه سلیمانی در دنیا شکل گرفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام حسین طیبی فر جانشین نماینده، ولی فقیه در سپاه پاسداران کشور در مراسم عزاداری شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در جیرفت گفت: در تمام کشور‌های دنیا حتی در آمریکا شکوه جمعیت بخاطر شهادت این شهید عزیز موج می‌زند.

او افزود: سه محور در وصف سردار شهیدمان وجود داشت آنجا که می‌گوید مرا بگوئید سرباز قاسم سلیمانی، سردار شهیدی که نامش ستون فقرات دشمنان را می‌لرزاند، دل تمام مردم دنیا به عشق این عزیز می‌تپد در چهار گوشه دنیا فریاد انتقام بلند است.

حجت الاسلام طیبی فر تصریح کرد: حاج قاسم عاشق بود مدت‌ها انتظار شهادت را می‌کشید از فرزند زهرای اطهر رهبر معظم انقلاب درخواست کرد که برای شهادتش دعا کند. مدت هاست حاج قاسم نگاهش به عالم ملکوت بود سخنانش سخنان ملکوتی بود آماده پرواز و آماده رفتن بود.

حجت الاسلام طیبی فر اظهار داشت: دشمن خیال می‌کند چهره عزیزی، چون حاج قاسم سلیمانی را از مردم ایران و جهان گرفت با شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی هزاران هزار اندیشه سلیمانی در دنیا شکل گرفت.

او افزود: وقتی در نامه‌ای به سردار پور جعفری می‌گوید اگر شهید شدی و من شهید نشوم نمی‌توانم تو را با دستان خودم در قبر بگذارم.

جانشین فرمانده، ولی فقیه در سپاه پاسداران کشور با اشاره به ویژگی‌های سردار شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: از ویژگی‌های حاج قاسم ولایت دوستی نبود، ولایت محوری بود یکی از ویژگی‌های سپهبد شهید ولایت محوری بود.

طیبی فر اظهار داشت داشت:در جریان مقاومت گاهی نظرات با نظرات رهبری یکی نبود، اما حاج قاسم سلیمانی می‌گفت من هرچه را رهبری گوید اجابت می‌کنم.

حجت الاسلام طیبی فر با بیان صحبت‌های دختر شهید سلیمانی گفت: دشمن حریف شهید سلیمانی نبود و با او رودرو نشد بلکه او را با موشک و دزدانه زدند سرداری متعلق به همه کشور‌های اسلامی بود.

او افزود: زمانی که دشمنان داعش را پرورش می‌دادند اگر سردار سلیمانی نبود و داعش را به خاک سیاه نکشانده بود نه تنها کشور‌های اسلامی بلکه کشور‌های اروپایی هم زیر تیغ جلاد‌های داعش بودند.

او با اشاره به عظمت و بزرگی شهید حاج قاسم سلیمانی سلیمانی گفت: جمعیت عظیم اهواز مشهد و تهران و سایر شهر‌های و کشور‌های دیگر در دنیا گواه عظمت شهید حاج قاسم سلیمانی است، قاسم سلیمانی تا پای جان توانست به کشور‌های اسلامی خدمت کند حاج قاسم سلیمانی باخونش به مردم خدمت کرد.

حجت الاسلام طیبی فر گفت: جبهه مقاوت انتقام سختی از کشور آمریکا می‌گیرد جبهه مقاومت انتقام این سردار عزیز را خواهد گرفت.

او افزود: پنتاگون وقتی دستور ترور حاج قاسم را گرفت، گفت ترامپ دستور داده است.

حجت الاسلام طیبی فر با اشاره به صحبت‌های خبرنگار اروپایی تصریح کرد: سردار ما با شهامت بر بلندای خاکریز‌های دشمن قدم می‌گذاشت و مردانه می‌جنگید، عجب فرماندهی بود که جلیقه ضد گلوله‌ای در عملیات نظامی نپوشید.

جانشین نماینده، ولی فقیه در سپاه پاسداران کشور گفت: مردم امروز سنگ تمام گذاشتند برای عزیزی که به ظاهر در بین ما نیست، حاج قاسم یک فرد نبود بلکه یک جریان بود.

او افزود:امروز اگر به عنوان یک اسطوره سخن می‌گوییم از مرگ و دشمن نمی‌ترسید در میدان نبرد سینه به سینه دشمن می‌رفت و او را فراری می‌داد تحت فرمان یک، ولی فقیه کارش را ادامه می‌داد.

طیبی فر تصریح کرد:ویژگی دیگر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی عمل به تکلیف بعد از شناخت تکلیف بود، او تکلیف شناسی را از رهبری می‌گرفت و به میدان عمل می‌رفت. او در عین حال که یک فرمانده نظامی بود یک دیپلمات ماهر نیز بود کلام او منطق داشت مستحکم بود حاج قاسم یک آدم مخلص بود برای خدا کار می‌کرد در جبهه‌های مختلف فقط برا خدا حضور داشت.

او افزود: هرکس مخلص الله حرکت کند خدا کمکش می‌کند حاج قاسم سلیمانی در عین بصیرت، شجاعت و صراحت داشت حاج قاسم یک فرمانده بصیر و شجاع بود.

جانشین نماینده، ولی فقیه در سپاه پاسداران کشور تصریح کرد: حاج قاسم سرباز رهبر است، همه ما وظیفه داریم که بگوئیم سرباز رهبریم امروز دیدید رهبر معظم انقلاب در کنار پیکر مطهر شهدا چگونه اشک ریخت.

مردم شهید پرور شهرستان جیرفت با اجتماع عظیم در مصلی بزرگ پیامبر اعظم (ص) مراسم عزاداری شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را با شکوه و با عظمت برگزار کردند.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.