تعیین کالاهای اولویت دار به صورت مستمر، در هر هفته از سوی کارگروه تنظیم بازار صورت میگیرد که بر همین اساس این ۵ کالا را به عنوان کالا و خدمات اولویت دار در هفته منتهی به بیستم دی معرفی کرد.
سازمانهای صنعت، معدن و تجارت استانها و سازمان حمایت مصرف کنندگان تولیدکنندگان در کنار نظارت و بازرسیهای معمول و همیشگی خود، تمرکز و توجه بیشتری بر عملکرد بنگاههای مرتبط به کالاها و خدمات اولویت دار مذکور معطوف کرده و رسیدگی به تخلفات احتمالی پیرامون این کالاها را در اولویت نظارتی قرار میدهند.
بیشتر بخوانید: کمک به تنظیم بازار با شفاف سازی قیمت کالا/به چالش «بدون قیمت نخریم» بپیوندید
در طی ۹ ماهه ابتدای امسال بیش از صد هزار بازرسی در موضوع شکر انجام شده و پنج هزار و پانصد و نود پرونده تشکیل شده است.
همچنین در موضوع حمل و نقل، ۷ هزار بازرسی انجام شده که دو هزار و دویست و پنجاه و هفت پرونده تخلفاتی مطابق با این نظارت به عنوان متخلف شناسایی شده است.
هر گونه گزارش و شکایات مردمی اعم از حقیقی یا حقوقی از تخلفات واحدهای صنفی و غیرصنفی در خصوص کالاهای اولویت دار اعلام شده در اسرع وقت مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت لذا سامانه تلفن ۱۲۴ ستادهای خبری آماده دریافت گزارشهای مردمی است.
انتهای پیام/