سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تداوم کاهش دما/ سامانه بارشی چهارشنبه وارد بوشهر می‌شود

خروج سامانه بارشی، کاهش محسوس دما را در استان بوشهر به دنبال داشته است.

کارشناس هواشناسی استان بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، گفت: با خروج سامانه بارشی و نفوذ توده هوای سرد، امروز شاهد کاهش محسوس دما در استان بودیم و انتظار داریم  این روند تا فردا ادامه داشته باشد و به طور میانگین دما دو درجه دیگر کاهش یابد.

محمدرضا انصاری افزود: باتوجه به تراکم ارتفاعات استان در مناطق شرقی پیش بینی می‌شود این کاهش دما بیشتر در مناطق شرقی باشد.

او ادامه داد: در ۲۴ ساعت گذشته جم با ۵.۵ درجه، برازجان با ۸.۵ و دیلم با ۱۱ درجه کمترین دما را داشته‌اند.

این کارشناس هواشناسی با اشاره به اینکه فردا به طور موقت وضعیت جوی و دریایی آرامی در استان برقرار است، بیان کرد: فردا سرعت وزش باد ۱۰ تا ۳۴ کیلومتر در ساعت و ارتفاع موج در همه مناطق ۳۰ تا ۹۰ و گاهی ۱۲۰ سانتیمتر پیش بینی می‌شود.

انصاری به ورود سامانه بارشی به استان هم اشاره کرد و افزود: از ظهر چهارشنبه به تدریج با ورود یک سامانه بارشی به استان ناپایداری‌ها افزایش می‌یابد و انتظار داریم پنجشنبه آسمان استان ابری و بارانی، و دریا نیز به سبب وزش تندباد مواج باشد.

انصاری افزود: پیش بینی می‌شود با ورود این سامانه، جهت وزش باد جنوبی شود و سرعت آن افزایش یابد.

او همچنین با اشاره به سامانه بارشی که در سه روز گذشته در استان بوشهر فعال بود، بیان کرد: در این مدت جم با ۹۸ و عسلویه با ۳۷.۵ میلیمتر، بیشترین بارندگی را داشتند.

کارشناس هواشناسی استان بوشهر گفت: فردا در بوشهر زمان جزر اول دریا ۰۰:۱۶ دقیقه، مد اول دریا ساعت ۰۴:۵۰ بامداد، جزر دوم ساعت ۰۹:۰۱ و مد دوم ساعت ۱۶:۵۸ خواهد بود.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.