سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آیت الله نظری خادم الشریعه:

شهید حاج قاسم سلیمانی، مطیع ولایت فقیه

آیت الله نظری خادم الشریعه از علمای بزرگ مازندران در پیامی شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را محضر مقام معظم رهبری تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، آیت الله نظری خادم الشریعه از علمای بزرگ مازندران در پیامی شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را محضر مقام معظم رهبری تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:

شهادت فخرآفرین یار و یاورتان، عنصر قوی، امین، رشید، فهیم، متین و وزین سردار سرافراز سپهبد نامدار حاج قاسم سلیمانی کرمانی را پس از عرض تعزیت به ساحت اقدس حضرت، ولی عصر (عج)، حضرتعالی و جمع و اجتماع آزادی خواهان عقلانی محور دنیا، به ویژه ملت شریف و نجیب ایران عزیز تاریخ ساز در امور شهادت، شهامت، استقلال و هویت که در پرتو منویات دین و آیین مکتب و پیروی از شعار و منشور جاودانه حضرت سیدالشهدا مبنی بر هیهات من الذله بوده است را تسلیت می‌گویم.

در این عصر، شهید اسلام و قرآن و ایران حاج قاسم سلیمانی به فوز و فیض شهادت که از بهترین نعمات الهی بود نائل گشته و زندگانی ابدی خود را با دیگر شهدا صدر اسلام تاکنون در ایام ولادت عقیله بنی هاشم و پیام رسان عاشورای حسینی حضرت زینب و در آستانه شهادت مظلومه تاریخ، نخستین شهیده راه ولایت حضرت صدیقه طاهره علیهماالسلام آغاز کرد.

دین، ملت، مملکت، ناموس و میراث نظام و نهضت را صداقت، دیانت، ولایتمداری، محبوبیت در جوامع و ملت‌های منطق گرای با جاذبیت و نافذبودن در کلام و اخلاص در عمل شخص شهید حاج قاسم سلیمانی مشهود، ملموس و ثبت در تاریخ نورانی ایران و جهان گردید.

غم از دست دادن چنین مشاور دلباخته و دلبسته و مطیع ولایت فقیه در این زمان حساس دردناک است. اما غیر تسلیم به رضا الهی نیست چاره ای. سایه اتن مستدام باد. صبر جمیل بای شما از درگاه ایزد منان خواستارم.

از خدای تبارک و تعالی برای آن شخصیت خودساخته، خداباور، مرد جهاد و مبارزه و وظیفه شناس برای انجام در سخت‌ترین دوران، شهید والامقام حاج قاسم سلیمانی و دیگر شهیدان ارزشمند و ارجمند علو درجات متعالی را خواهانم.
 
انتهای پیام/س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.