سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وحیدی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

خون سردار سلیمانی در عراق و منطقه جوشش ایجاد کرد

فرمانده سابق نیروی قدس سپاه گفت: نمایندگان مردم عراق می خواهند آمریکایی‌ها از این کشور اخراج شده و وجود خبیثشان از آنجا برود.

سردار سرتیپ پاسدار احمد وحیدی رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  صبح امروز دوشنبه ١۶ دی ماه در حاشیه مراسم تشییع پیکر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی  درباره ابعاد شخصیتی سردار سلیمانی گفت: مردم امروز با حضور میلیونی خود با آرمان های سردار سلیمانی تجدید میثاق کردند، او توانست با جوشش خون خود در ایران و عراق یک تحرک ایجاد کند.

او درباره پیام حضور مردم در مراسم تشییع سردار سلیمانی نیز اظهار کرد: اولا حرف مردم این است که باید آمریکا به شدت تنبیه شده و انتقام سخنی از او گرفته شود. دوم اینکه مردم خواهان آغاز دوره جدیدی از مبارزه با آمریکا هستند که در این مبارزه آمریکا دیگر هیچ جایگاهی در منطقه نداشته باشد.

فرمانده سابق نیروی قدس سپاه پاسداران درباره تصمیم گیری اخیر پارلمان عراق درباره اخراج نظامیان آمریکایی از این کشور نیز تصریح کرد: این کار ملت عراق یک حرکت طبیعی بود که نمایندگان مجلس به عنوان نمایندگان مردم عراق بخواهند که افرادی که در عراق فرماندهان عالی رتبه و شجاع آنها را به شهادت رساندند از این کشور اخراج شده و وجود خبیثشان از آنجا خارج شود.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.