سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس ستاد انتخابات استان خراسان شمالی:

با رعایت قانونمداری و بی‌طرفی حضور حداکثری مردم را رقم خواهیم زد

رئیس ستاد انتخابات استان خراسان شمالی برگزاری انتخابات را یکی از رویداد‌های مهم امسال دانست و گفت: ما در این انتخابات با رعایت قانون مداری و اصل بی‌طرفی، حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای را رقم خواهیم زد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، ولی الله حیاتی رئیس ستاد انتخابات استان خراسان شمالی گفت: ۱۴۰ نفر در استان برای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ثبت نام کرده اند که از این بین ۱۲۱ نفر مرد و ۱۹ نفر زن هستند و ۱۲ نفر انصراف داده اند.

حیاتی افزود: ۱۹ هیات اجرایی در استان به تعداد ۲۰۹ نفر تشکیل شده است که قانون مداری سرلوحه کار آنان می‌باشد و کار بررسی صلاحیت‌ها به خوبی در استان انجام شده و ۹۰% کاندیدا‌ها در این هیات‌ها تایید صلاحیت گرفته اند.

او عنوان کرد: در انتخابات میاندوره‌ای مجلس خبرگان رهبری هم ۳۶ نفر ثبت نام کرده اند و انتخابات در ۳ حوزه انتخابیه اسفراین، بجنورد و شیروان برگزار می‌شود.

معاون سیاسی استاندار خراسان شمالی در ادامه سخنان خود شتاب در امر توسعه را نیاز اصلی این استان توصیف کرد و گفت: تحقق این امر نیازمند نگاه ملی در تزریق اعتبارات به استان است.

حیاتی افزود: با تلاش‌های استاندار جهادی این خطه تا کنون ۸۱ مقام و مسئول کشوری یا به این استان سفر داشته و یا در مرکز با آنان ملاقات برگزار شده است که ماحصل آن جذب اعتبارات برای استان بوده است.

او  مطرح کرد: ۵ هزار میلیارد تومان تفاهم‌نامه در قالب توسعه صنعت گردشگری و مجتمع‌های بین‌راهی و صنعت گلخانه‌ای استان امضا شده است که عملیات اجرایی آن آغاز و تا نیمه اول سال آینده افتتاح خواهد شد.

معاون سیاسی استاندار خراسان شمالی عنوان کرد: خراسان شمالی دارای مرز مشترک با کشور ترکمنستان می‌باشد، اما گذر مرزی رسمی ندارد و استان به دنبال ایجاد بازارچه مرزی می‌باشد.

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.