سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرعت تحویل پروژه‌های مسکن مددجویان

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی بر سرعت بخشی ساخت و تحویل پروژه‌های عمرانی مسکن مددجویان سیل‌زده تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، مجید الهی راد مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی در دیدار با پیمانکاران پروژه‌های مسکن سیل‌زده شهرستان راز و جرگلان با تأکید بر سرعت بخشی در ساخت پروژه‌های در دست اجرا، افزود: با توجه به اهمیت جایگاه خانوار‌های مددجو و نیاز ایشان، باید ساخت مسکن این خانوار‌ها با سرعت بیشتری انجام شود.

الهی راد تعداد خانوار‌های تحت حمایت این نهاد را ۵۵ هزار نفر با جمعیت ۱۰۱ هزار نفر برشمرد و افزود: هم‌اکنون اقدامات متنوعی علاوه برساخت مسکن در حوزه خدمات‌رسانی به مددجویان در حال انجام است.

او به ارتباط دوسویه پیمانکاران با کمیته امداد در جهت تسریع ساخت مسکن مددجویان تأکید کرد و گفت: ۱۵۰۰ واحد مسکونی مددجویان در سیل و بارندگی امسال آسیب دیدند که تعداد قابل‌توجهی از این واحد‌ها در منطقه راز و جرگلان در حال ساخت است.

الهی راد به کیفیت ساخت مسکن مددجویان تأکید کرد و گفت: هم‌اکنون حدود ۵۰۰ واحد مسکونی در جرگلان و حدود ۳۸۰ واحد نیز در راز در حال ساخت است که باید ساخت این واحد‌ها سرعت بیشتری بگیرد و موانع موجود با پیگیری کمیته امداد و همکاری بنیاد مسکن و بانک‌های عامل مرتفع گردد.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی همچنین به تأمین منابع در سرعت دادن به پروژه‌ها اشاره کرد و گفت: در صورت نیاز کمک‌های کمیته امداد از محل درآمد‌های مردمی نیز پرداخت شود.

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.