سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان کرمانشاه برگزار شد

پنجمین جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان کرمانشاه، شهر هلشی و شهر ماهیدشت با حضور اعضای حقیقی و حقوقی انجمن برگزار شد.

به گزارش خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،پنجمین جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان کرمانشاه، شهر هلشی و شهر ماهیدشت با هدف پیگیری مصوبات قبلی و بررسی مسائل و مشکلات کتابخانه‌های عمومی برگزار شد.

علی قبادی، معاون فرمانداری کرمانشاه گفت : جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی یکی از جلسات مهم ادارات استان است، چون کتاب و کتابخوانی مهمترین مقوله فرهنگی است.

قبادی، گفت: کتابخوانی یک فرصت است که ضمن داشتن ارزش‌های آن بیشتر فرصت مطالعه باید مدنظر باشد.

یزدان بهرامی نیا، رئیس اداره همکاری‌ها و انجمن ها گفت: تعداد ۲۶ تفاهم نامه همکاری منعقد شده با ادارات و سازمان‌ها در استان داریم و مفاد این تفاهم نامه‌ها در حال اجراست.

او با اشاره به اینکه ۲ تفاهم نامه دیگر در دست امضا و پیگیری است و به زودی منعقد می‌شود، گفت: ادارات و دستگاه‌هایی که در زمینه اجرای تفاهم نامه ها، همکاری بیشتری دارند باید در جلسات شورای اداری استان مورد تقدیر قرار گیرند تا انگیزه اجرای مفاد تفاهم نامه‌ها بیشتر شود.

در این جلسه رانندگان تاکسی که خدمات کتابخوانی را در تاکسی خود ترویج می‌کنند حضور داشتند و خواسته‌های خود را در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی بیان کردند.

 

 

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.