سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کاپیتان پارس جنوبی جم به تمرین تیم بازگشت

محمد نوری کاپیتان پارس جنوبی جم و یکی از بهترین بازیکنان این تیم، به تمرینات بازگشت.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، محمد نوری کاپیتان تیم فوتبال پارس جنوبی جم بعد از جلسه شنبه شب مدیر عامل موقت باشگاه پارس جنوبی جم عصر دیروز (یکشنبه) در تمرینات این تیم شرکت کرد.

هافبک باتجربه پارس جنوبی جم که یکی از بهترین بازیکنان این تیم در نیم‌فصل اول بود و ٦ گل را به ثمر رسانده، عصر دیروز در تمرینات پارس حضور  یافت.

مراد ‏مرادی مدیر عامل موقت باشگاه پارس جنوبی جم درباره وضعیت مهدی ترکمان، بازیکن نیم‌فصل اول پارس جنوبی که با سپاهان قرارداد امضا کرده است، هم گفت: او بازیکن ماست و باید هرچه زودتر خودش را به باشگاه معرفی کند و به تمرینات اضافه شود.

او همچنین با اشاره به اینکه، شهرام گودرزی، محمد ابراهیمی و رضا خالقی‌فر به تمرینات تیم اضافه می‌شوند، افزود: این بازیکنان در مرخصی هستند و به‌زودی به تمرینات اضافه خواهند شد.

مدیر عامل موقت باشگاه پارس جنوبی جم بیان کرد: ۵۰ درصد مطالبات بازیکنان در این فصل پرداخت شده است و تلاش می‌کنیم مطالبات سال‌های گذشته آن‌ها را هم پرداخت کنیم.

 تمرینات تیم فوتبال پارس جنوبی جم از چهارشنبه هفته گذشته در زمین بانک ملی تهران زیر نظر هومن افاضلی سرمربی این تیم آغاز شده است.

انتهای پیام/ک



تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.