سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارژن محکوم به کسب امتیاز در شاهین شهر

فوتسالیست‌های شیرازی در هفته ۲۵، میهمان هایپر شهر شاهین شهر اصفهان هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، در هفته ۲۵ لیگ برتر فوتسال مردان باشگاه‌های کشور، ساعت ۱۷ روز سه شنبه هفدهم دی ماه، ارژن شیراز به مصاف میزبانش هایپرشهر شاهین شهر اصفهان می‌رود.

در فاصله دوهفته مانده به پایان این مسابقات، رقابت برای تیم‌های انتهای جدولی و بقا در لیگ برتر افزایش یافته و ارژنی‌ها هم باید از زمین هایپرشهر شاهین دست پر بازگردند.

مجتبی بذرافشان سنگربان تیم ارژن در خصوص این بازی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، گفت: تیم شرایط خوبی برای مسابقه با هایپرشهر دارد و تنها مشکل حضور نداشتن محمد بیضایی گلزن هفته اخیر ارژن است، ولی تمام بازیکنان تلاش می‌کنند هرطور شده از این بازی حساس دست پر خارج شوند.

بذرافشان افزود: در این هفته تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و تمامی بازیکنان می‌دانند که امتیاز بازی با هایپرشهر چقدر می‌تواند در هفته پایانی برای بقا، به تیم ارژن کمک کند.

در جدول رده بندی هایپرشهر شاهین شهر اصفهان با ۲۶ امتیاز، رده نهم را به خود اختصاص داده و ارژن شیراز با ۲۳ امتیاز، در مکان یازدهم قرار گرفته است.

حمید کمالی و بازیکنانش در هفته ۲۴ با یک گل مغلوب تیم صدرجدولی مس سونگون شدند و هایپر شهر شاهین شهر هم با ۲ گل نتیجه را مقابل مقاومت البرز واگذار کرد. دیدار رفت دو تیم هایپرشهر شاهین شهر و ارژن شیراز با یک گل بسود نماینده اصفهان به پایان رسید.

انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.