سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حاج قاسم الگوی برجسته‌ای از تربیت‌شدگان مکتب امام (ره) بود

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام گفت : سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی الگوی برجسته‌ای از تربیت‌شدگان مکتب اسلام و امام خمینی (ره) بود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛  سردار شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام عصر امروز و در دیدار با اعضای نظام پرستاری ایلام به نقش پرستاران در صحنه‌های مختلف انقلاب اشاره کرد و گفت : حضرت زینب (س) به‌عنوان آموزگار ایثار و فداکاری، در سال‌های گوناگون حیات خود، از پنج امام بزرگوار، پرستاری کرده است. نام حضرت زینب (ع)، این پرستار جاودان همیشه تاریخ، همیشه بر تارک زمان می‌درخشد و همگان را به یاد صبر، مقاومت و ایثار می‌اندازد.

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام گفت: حفظ سلامت در جامعه باکار پرستاری گره‌خورده است، به‌طوری‌که حتی اگر بهترین پزشک کار خود را با بیمار به بهترین وجه ممکن، اما بدون کار پرستاری انجام دهد، بازهم ابتر و ناقص خواهد بود. درواقع نقش پرستار به‌اندازه نقش یک پزشک ماهر است و این خود ارزش و مقام پرستار را دوچندان کرده است. پرستاری ازجمله کار‌های نیکی است که در فرهنگ دین مبین اسلامی توجه و تأکید فراوانی روی آن شده است.

سردار شاکرمی در ادامه با اشاره به شهادت سردار دل‌ها افزود: حاج قاسم سلیمانی نمونه برجسته‌ای از تربیت‌شدگان اسلام و مکتب امام خمینی (ره) بود. شهید سلیمانی چهره بین‌المللی جبهه مقاومت است. حاج قاسم، فرماندهی شبه افسانه‌ای و شخصیتی بود که در عین صلابت و اقتدار بسیار متواضع بود.

او افزود: ترور سردار سلیمانی یک انتقام‌گیری راهبردی را در پی دارد و مطمئناً به حضور آمریکا در منطقه پایان خواهد داد.

شاکرمی، انتقام خون شهید سلیمانی را ضربه‌ای راهبردی و استراتژیک به آمریکا دانست و خاطرنشان کرد: بزرگی شهادت سردار سلیمانی را امروز در حماسه ماندگار مردم ایران، عراق و سایر نقاط جهان در بزرگداشت و تشییع پیکر پاک این سردار بزرگ می‌بینیم.

او تاکید کرد : آمریکایی‌ها از سالیان متمادی به دنبال ترور حاج قاسم بودند، زیرا می‌دانستند این مرد بزرگ مانع بزرگی بر سر راه توطئه‌ها و نقشه‌هایشان است.

فرمانده سپاه استان خاطرنشان کرد: خون پاک شهید قاسم سلیمانی اتحاد مردم در داخل کشور و انسجام جامعه اسلامی را به ارمغان آورده است و این اتحاد منجر به خروج آمریکایی‌ها و تحمیل ضربات شدیدی به استکبار خواهد شد.

 

انتهای پیام/ه

برچسب ها: شهادت ، سپاه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.