سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امدادرسانی نجاتگران اصفهانی به ۷۷ حادثه دیده

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان از امدادرسانی نجاتگران اصفهانی به 77 حادثه دیده در 45 عملیات امدادی در طول هفته گذشته خبر داد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،داریوش کریمی معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان با بیان اینکه در طول هفته گذشته پوشش امدادی ۴۵ حادثه توسط امدادگران این جمعیت انجام شده است، افزود: امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر این استان اقدام به امدادرسانی به ۷۷ حادثه دیده کردند.

او در ادامه به حوادث تحت پوشش جمعیت هلال احمر استان در این مدت اشاره و خاطرنشان کرد: از این تعداد حوادث در بازه زمانی هفتم لغایت سیزدهم دیماه ۹۸، ۲۲ حادثه جاده‌ای، ۹ حادثه شهری، ۱۱ مورد خدمات حضوری، ۲ حادثه صنعتی و کارگاهی و ۱ حادثه کوهستان توسط نیرو‌های امدادی جمعیت هلال احمر استان پوشش داده شد.

کریمی با اشاره به اینکه در طول این مدت ۵ مورد عملیات رها سازی توسط تیم‌های عملیاتی این جمعیت صورت گرفته است، گفت: ۱۴۶ نیروی عملیاتی این جمعیت در قالب ۵۲ تیم عملیاتی با همراه داشتن تجهیزات لازم امدادی در عملیات‌های یادشده مشارکت داشته اند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان در پایان خاطرنشان کرد: تمامی پایگاه‌های امداد ونجات هلال احمر استان آمادگی کامل جهت خدمت رسانی مطلوب به حوادث احتمالی را دارند و شماره ۱۱۲ ندای امداد به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به مسافران و هموطنان در سراسر سطح استان می‌باشند.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.