سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

از ابتدای سال تاکنون؛

پلمب هفت واحد صنفی پوشاک بدون مجوز در فردیس

رئیس اتحادیه  پوشاک فردیس گفت : بیش از۷۰۰  واحد صنف پوشاک در فردیس فعالیت می کند که از ابتدای سال تاکنون ،هفت واحد صنفی بدون مجوز پلمب شده است.

شمسی سخائی، رئیس اتحادیه  پوشاک شهرستان فردیس در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز،گفت:بیش از۷۰۰  واحد صنف پوشاک در فردیس فعالیت دارند که در حال حاضر ۳۰۰واحد صنفی دیگر نیز در دست اقدام  است.

سخائی افزود: ازابتدای سال تا کنون ۷  واحد صنفی  به علت عدم تشکیل پرونده برای  داشتن جواز کسب پلمب شده اند.

او گفت: فعاليت اصناف بدون جواز كسب در شهرستان فرديس با چالش‌هايي روبه‌رو است كه در مواقعي شكايت مصرف‌كنندگان و اعتراض كاسبان صاحب مجوز را به دنبال دارد.
رئیس اتحادیه پوشاک شهرستان فردیس افزود : برخي تخلفات از سوي واحدهاي بدون پروانه كسب نظير  گران فروشي است که  از اين ميان ضرورت برخورد جدي با واحدهاي بدون پروانه و بدون مجوز از سوي مسئولان امر ضرورتي انكارناپذير است

سخایی  در ادامه گفت:همچنین  با وجود درخواست های مغازه داران شهرستان فردیس ،دست فروشان  نزدیک به  یک سال است که دیگر در خیابان های شهرستان فردیس بساط نمی کنند وجمع آوری شده اند .

او گفت: در بازراچه  دائمی شهرداری این شهرستان مکانی به دست فروشان اختصاص داده شده است  که به صورت غرفه ای مشغول به فعالیت هستند واجناس خود را به فروش می رسانند .

انتهای پیام / ر

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.