سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگیری دزدجوان لوازم داخل خودرو در شرق تهران

رئیس کلانتری ۱۳۲ نبرد از دستگیری یک سارق لوازم خودرو با پلاک‌های سرقتی خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،سرهنگ جهان شاه تیموری  رئیس کلانتری ۱۳۲ نبرد گفت: ساعت ۱۰ صبح جمعه سیزدهم دی ماه سال جاری ماموران گشت کلانتری ۱۳۲ نبرد در خیابان دهقی به خودروی سورن مشکی رنگ مشکوک شده و به صورت نامحسوس راننده خودرو را تحت نظر قرار دادند.

وی افزود: راننده خودرو در خیابان دهقی در نزدیکی یک خودروی سورن مشکی رنگ متوقف شده و پس از پیاده شدن اقدام به کندن پلاک خودروی مورد نظرش کرد که در این صحنه ماموران وارد عمل شده و راننده خودرو را دستگیر کردند.

کلانتر محله نبرد ادامه داد: ماموران در بازرسی از خودروی مرد مرموز چند پلاک سرقتی دیگر به دست آوردند و در بررسی‌های بیشتر مشخص شد خودروی سورن مرد ۴۰ ساله یک خودروی اوراقی و به نام همسرش است که متهم برای تحقیقات بیشتر به کلانتری منتقل شد.

این مقام پلیسی اظهار داشت: مرد جوان که متهمی سابقه دار است در بازجویی‌های پلیسی ادعا کرد که با سرقت پلاک‌ها خودرو‌های مشابه خودرویش و نصب آن اقدام به سرقت لوازم داخل خودرو می‌کند و در این مدت ۱۲ فقره سرقت انجام داده است.

تیموری در پایان گفت: متهم که اعتیاد به مواد مخدر هروئین دارد برای سیر مراحل قانونی در اختیار مراجع قضائی قرار گرفت و شناسایی طعمه‌های این سارق در دستور کار ماموران قرار دارد.

انتهای پیام/

برچسب ها: حوادث ، سارق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.