سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آمادگی شهرستان جدید اوز برای برگزاری انتخابات دوم اسفند

شهرستان جدید اوز آمادگی خود را برای برگزاری انتخابات دوم اسفند اعلام کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، علی‌اصغر علی‌پور سرپرست فرمانداری اوز گفت: پس از تشکیل فرمانداری ۹۰ نفر از معتمدمان شهرستان را شناسایی و از این تعداد ۳۰ نفر برای تشکیل هیات اجرایی به اعضای هیات نظارت معرفی شدند و تاییدیه‌های لازم در ارتباط با آنان اخذ شد.

او، بیان کرد: پس از تشکیل جلسه با این ۳۰ نفر، هشت نفر به عنوان اعضای اصلی و پنج نفر به عنوان اعضای علی البدل هیات اجرایی انتخابات، برگزیده شدند.

علی پور تصریح کرد: تا کنون هیات اجرایی انتخابات در بخش مرکزی شهرستان و بخش بیدشهر تشکیل شده و در حال برنامه‌ریزی برای برگزاری انتخابات دوم اسفندماه هستند.

سرپرست فرمانداری شهرستان اوز ادامه داد: در جلسات هیات اجرایی تعداد و محل استقرار شعب اخذ رای در شهرستان مشخص شد که در مجموع ۳۲ شعبه در سطح شهرستان فعال خواهد بود که از این تعداد ۱۴ شعبه مربوط به بخش مرکزی و ۹ شعبه مربوط به بخش بیدشهر است.

او، افزود: همچنین از این تعداد، هشت شعبه شهری داریم که ۶ شعبه آن ثابت و ۲ شعبه آن سیار است و ۱۵ شعبه روستایی داریم که ۱۲ شعبه ثابت و سه شعبه آن سیار است.

سرپرست فرمانداری شهرستان اوز اضافه کرد: هیات بازرسی انتخابات نیز در شهرستان اوز تشکیل شده و بازرسان و سربازرسان شعب اخذ رای شناسایی و اطلاعات آنان در سامانه جامع انتخابات ثبت شده است.

علی پور اظهار کرد: سه برابر شعب اخذ رای، نمایندگان فرماندار برای حضور در پای صندوق‌های رای شناسایی شدند و کاربران شعب اخذ رای نیز انتخاب شده‌اند.

او، تاکید کرد: برای برخی امکانات لازم برای برگزاری انتخابات از جمله خودرو پیش‌بینی‌های لازم انجام شده که در جلسه ستاد انتخابات استان، تجهیزات و امکانات مورد نیاز را اعلام شده است.

سرپرست فرمانداری شهرستان اوز گفت: در حال حاضر آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و میان دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری در پیش است و تلاش می‌شود تا زمینه برای برای حضور و مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای فراهم شود.

علی پور بیان کرد: انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی همزمان با نخستین میان دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری دوم اسفندماه سال جاری در سراسر کشور برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.