سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شناسایی ۶۲۷ مورد ساخت و ساز غیرمجاز در اردبیل

معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: با گشت زنی‌های انجام یافته ۶۲۷ مورد تجاوز به حریم راه و ساخت و ساز غیرمجاز در استان اردبیل شناسایی، توقف و قلع و قمع شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، علی صبحی، معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل امروز در بازدید از محور جعفرآباد به پارس آباد گفت: با گشت زنی‌های انجام یافته ۶۲۷ مورد تجاوز به حریم راه و ساخت و ساز غیرمجاز در استان اردبیل شناسایی، توقف و قلع و قمع شد.

او افزود: از این میزان ۲۵۹ مورد ساخت و سازغیرمجاز شناسایی، به ۲۸۴ مورد توقف و اخطار ساخت صادر و ۸۴ مورد دیگر نیز با هماهنگی و اخذ دستور قضائی در ۹ ماه گذشته قلع و قمع شده است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل با قدردانی از حمایت‌های ارزنده‌ دستگاه قضائی استان، گفت: گشت‌های راهداری به طور مرتب در محورها حضور فعال دارند و در مدت یاد شده توانستند ۹۹۴ مورد تابلوی تبلیغاتی غیرمجاز در حریم قانونی راه را شناسائی، برخورد و قلع و قمع کنند.

صبحی راه و حریم آن را به عنوان سرمایه ارزشمند ملی دانست و تصریح کرد: راهداران پرتلاش برای حفاظت و صیانت از این مهم باهمه توان تلاش کرده وبا متخلفین نیز به شدت برخورد می‌کنند.

انتهای پیام/ع

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.