سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معابر مشهد آماده برگزاری مراسم میزبانی از سردار جان ها

همزمان با برگزاری مراسم تشییع پیکر مطهر شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش اقدامات ویژه‌ای در حرم مطهر رضوی و اطراف آن انجام شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مهدی یعقوبی معاون شهردار مشهد گفت: ۱۲ اکیپ رفع سد معبر با ۵۰ نفر نیروی پاکبان جهت فضا آرایی در سطح مناطق اطراف حرم مطهر مشغول به کار هستند.

او تصریح کرد:  ۳۰۰ نفر نیروی پاکبان از ساعت ۱۰ صبح یکشنبه تا ۶ بعد از ظهر در مسیر خیابان‌های امام رضا علیه السلام و خیابان‌های منتهی به حرم مطهر مشغول خدمت رسانی خواهند بود که به همین منظور، بازوبند مشکی بر شانه ۵۶۰۰ نیروی پاکبان نصب شده است.

معاون شهردار مشهد گفت: ۴دستگاه جاروب مکانیزه و ۴ دستگاه خودرو جارو مکانیزه برای پاکیزه نگه داشتن مسیر بعد از خاتمه مجهز شده اند. ۴ تانکر فشارقوی برای شستشوی پیاده رو‌های مسیر خیابان‌های جمهوری اسلامی و پیاده روی خیابان امام رضا علیه السلام استفاده می‌شود.

یعقوبی افزود: معابر فرعی به اصلی خیابان امام رضا به وسیله جرثقیل مسدود گردیده و مخازن حمل زباله از حاشیه خیابان امام رضا جا به جا و منتقل شده است, همچنین ۱۰ خودروی آتش نشانی و ۴ موتور آتش نشانی در طول مسیر خیابان امام رضا (ع)، میدان بسیج، تقاطع چهارراه دانش، میدان بیت المقدس، و مبادی ورودی به حرم مطهر رضوی از ساعت ۱۰ صبح امروز مستقر خواهند شده اند.

او ادامه داد: با موافقت اعضای شورای شهر مشهد، خطوط یک و دو قطارشهری از ساعت ۱۱ الی ۱۷ و خطوط اتوبوس‌رانی منتهی به میدان پانزده خرداد، میدان بسیج و حرم مطهر از ساعت ۱۱ الی ۱۳ رایگان شد.

قائم مقام ستاد مناسبت‌های شهرداری مشهد خاطر نشان کرد: سرویس‌دهی اتوبوس‌ها به عزاداران و شرکت‌کنندگان در مراسم تشییع، از حرم مطهر به سایر نقاط شهر نیز از ساعت ۱۵ الی ۱۷ رایگان است.

انتهای پیام//م.پ


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.