سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حدود ۲۰۰ هزار مترمربع از معابر خاش آسفالت شد

شهردار خاش گفت: حدود ۲۰۰ هزار متر مربع از معابر این شهر از ابتدای امسال تا کنون آسفالت شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، عبدالمجید تمندانی شهردار خاش اظهار داشت: با توجه به وجود افزون‌بر ۷۵۰ هکتار معبر خاکی و اهمیت رسیدگی به حاشیه‌های شهر خاش احتیاج به کمک‌های ویژه دولت در این زمینه را داریم.

او  افزود: در جهت ارائه خدمات شایسته به مردم و تلاش برای به حداقل رساندن کمبود‌ها و نارسایی‌ها، باید جدی‌تر عملیات زیرسازی و آسفالت معابر را در اولویت قرار دهیم.

شهردار خاش با تاکید بر توزیع عادلانه امکانات و خدمات در محلات ادامه داد: در ۲ ماه اخیر اجرای زیرسازی و روکش آسفالت خیابان‌های شهید باهنر، خلیفه، مدنی، معراج، امام خمینی (ره)، فلسطین، کوچه منشعبه از باهنر و امام خمینی (ره) ۴، کوچه مقابل پارک ریگ آباد و جدول‌گذاری در خیابان‌های خلیفه، مدنی ۹ و ۱۱، مولوی ۲۹، قدس ۶، تعاونی بسیج، کوچه مقابل پارک بانوان، زیرسازی و آماده‌سازی خیابان شهید علیرضا کرد انجام شده است.

او بیان کرد: بهسازی و آسفالت معابر شهری وظیفه ذاتی خدمت‌رسانی شهرداری به شهروندان است لذا نیرو‌های ما در واحد عمران شهرداری تمام توان خود را برای توسعه شهر بکار گرفته‌اند تا زیرسازی و روکش آسفالت مسیر‌های سطح شهر را بر اساس الویت‌های ضروری انجام دهند.

تمندانی ادامه داد: در راستای اجرای پروژه‌های عمرانی و آسفالت معابر کیفیت را فدای کمیت نمی‌کنیم.

انتهای پیام/ه

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.