سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فراخوان طراحی یادمان «سپهبد شهید قاسم سلیمانی» در مشهد

رئیس سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد گفت: فراخوان طراحی یادمان سردار رشید اسلام، «سپهبد شهید قاسم سلیمانی» در مشهدمقدس منتشر شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمدمحسن مصحفی رئیس سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد گفت: با هدف تکریم و پاسداشت «سپهبد شهید قاسم سلیمانی»، اداره هنری سازمان اجتماعی فرهنگی شهرداری مشهد فراخوان طراحی یادمان این شهید والامقام را منتشر می‌کند.

او ادامه داد: هنرمندان مجسمه‌ساز، معمار و طراح می‌توانند طرح خود را در یکی از قالب‌های سردیس، تندیس و یا یادمان حجمی و دائم شهری طراحی و ارائه کنند. ویژگی‌های مورد نظر برای ارائه طرح سردیس شامل ارتباط موضوعی و مفهومی ایده‌ها و طرح‌های ارائه شده است.

رئیس سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد گفت: موضوع این فراخوان دلاورمردی و ولایت پذیری این سردار مبارز، حضور و جهاد در میدان وسیع مبارزه از دفاع مقدس تا دفاع از حرم اهل بیت (ع)، الگوگیری از شخصیت سردار به عنوان فرمانده بین المللی محور مقاومت است.

مصحفی ادامه داد: ارائه مشخصات هنرمند، رزومه، سوابق و شرح مختصری (حداکثر یک صفحه) از توجیه طرح پیشنهاد شده و تکنیک اجراء و ملزومات ساخت در قالب فایل متنی به همراه تصاویر ارسال شود. همچنین داوری اولیه بر روی تصاویر آثار و داوری نهایی صرفا بر روی ماکت حجمی انجام می‌شود.

او گفت:هنرمندان می‌توانند تصاویر خوانا از زوایای مختلف ماکت اثر پیشنهادی خود و یا طرح سه بعدی آن را تا ۱۲ بهمن ماه ۹۸ به نشانی http://art.mashhad.ir ارسال و در زمان تعیین شده با ارائه حداکثر ۲ اثر در فراخوان شرکت کنند.
 
 
انتهای پیام//م.م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.