سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جعفرزاده ایمن آبادی در تشریح جلسه فراکسیون مستقلان؛

سیاست جمهوری اسلامی ایران انتقام بدون جنگ است

رئیس فراکسیون مستقلان ولایی به تشریح جلسه امروز این فراکسیون که با موضوع ترور سردار سلیمانی برگزار شد پرداخت.

غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی رئیس فراکسیون مستقلان ولایی در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به جلسه صبح امروز یکشنبه این فراکسیون که پیرامون شهادت سردار سپهبد شهید سلیمانی صورت گرفت، اظهار کرد: در جلسه امروز معاونان مهم سازمان اطلاعات سپاه پاسداران در جلسه حضور یافتند.

او افزود: فراکسیون به دلیل دغدغه بالای مردم در راستای شهادت سردار سلیمانی تلاش کرد که با مسئولان رده بالای سپاه جلسه تشکیل دهد که البته بخش اعظم اطلاعات جلسه امروز محرمانه است.

رئیس فراکسیون مستقلان ولایی ادامه داد: خداراشکر آمادگی آگاهانه‌ای در نیرو‌های نظامی بدون دخالت مسائل احساسی وجود دارد و آمریکا باید به گونه‌ای بیشترین هزینه را بپردازد تا مردم درگیر این جریان نشوند لذا استراتژی ما انتقام بدون جنگ است.

جعفرزاده ایمن آبادی ادامه داد: مردم به حافظان امنیت کشور اجازه بدهند که با تدبیر و با در نظرگیری همه جوانب انتقام خون شهید سلیمانی را بگیرند.

او بیان کرد: آمریکا به دنبال جنگ نیابتی است و کشور‌های منطقه باید هوشیار باشند، ما در آینده‌ای نه چندان دور انتقام‌های سخت و درخور مقام والای سردار سلیمانی را از آمریکا خواهیم گرفت.

رئیس فراکسیون مستقلان ولایی تصریح کرد: با پارلمان‌های کشور‌های منطقه نیز برای اخراج آمریکایی‌ها از منطقه رایزنی‌هایی صورت گرفته است.

جعفرزاده ایمن آبادی گفت: در ۹ ماه گذشته چندین بار تلاش شده تا سردار سلیمانی را ترور کنند که این تلاش‌ها با شکست مواجه می‌شد.

او افزود: در ۹ ماه گذشته دشمنان ۳ بار در داخل ایران قصد ترور ایشان را داشتند که شکست خوردند و ۹ ماه بود که ترامپ به پنتاگون فشار می‌آورد تا سردار سلیمانی ترور شود. همچنین سازمان مجاهدین نیز تلاش کرد تا سردار سلیمانی را ترور کند که همه عوامل آن دستگیر شدند.

رئیس فراکسیون مستقلان ولایی در پایان گفت: مشخص بود که در مأموریت‌های سردار سلیمانی ریسک خطر زیادی وجود دارد، اما ایشان به دلیل اهمیت مأموریت‌ها ریسک آن را می‌پذریفتند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.