سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بسته اخبار حوادث امروز ۱۵ دی ماه ۹۸؛

دستگیری یک سارق موتورسیکلت در رودسر / جان باختن یک موتورسوار در نیاکوی آستانه‌اشرفیه

مهم‌ترین حوادث امروز را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، مهم‌ترین حوادث امروز (یکشنبه ۱۵ دی ماه ۹۸) استان گیلان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری سارق با ۱۶ فقره سرقت در رودسر

سرهنگ بابک علیزاده، فرمانده انتظامی رودسر گفت: یک سارق موتورسیکلت و اماکن عمومی و خصوصی با ۱۶ فقره سرقت در این شهرستان دستگیر شد.

او افزود: در پی وقوع چند فقره سرقت موتورسیکلت و اماکن عمومی و خصوصی در سطح شهرستان رودسر، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی رودسر اظهار داشت: کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام تحقیقات میدانی یک متهم را در این پرونده‌ها شناسایی و با هماهنگی قضایی را دستگیر کردند.

سرهنگ علیزاده بیان داشت: متهم ۲۸ ساله در تحقیقات فنی پلیس به ۲ فقره سرقت موتورسیکلت، ۸ فقره سرقت اماکن خصوصی و ۶ فقره سرقت از اماکن عمومی در سطح شهرستان رودسر و فروش وسایل سرقتی به یک مالخر اعتراف کرد.

او با بیان اینکه مالخر این پرونده‌ها شناسایی و دستگیر شده است، گفت: متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان رودسر از شهروندان خواست: هشدار‌های انتظامی را در بحث پیشگیری از سرقت جدی گرفته و در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک مراتب را بلافاصله از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

جان باختن یک موتورسوار در محور آستانه‌اشرفیه به لاهیجان

سرهنگ حسین محمدپور، رئیس پلیس راه استان گیلان گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع تصادف در محور آستانه‌اشرفیه به لاهیجان، بلافاصله ماموران پلیس راه به محل حادثه اعزام شدند.

او افزود: با حضور ماموران پلیس و تیم‌های امدادی در محل حادثه مشخص شد یک دستگاه موتورسیکلت که در محور آستانه‌اشرفیه به لاهیجان محله نیاکو در حال تردد بود، با یک دستگاه کامیون برخورد کرده است.

رئیس پلیس راه گیلان با بیان اینکه در این حادثه راننده موتورسیکلت که مردی ۲۷ ساله بود به علت جراحات وارده در محل تصادف فوت کرد، اظهار داشت: کارشناسان پلیس راه علت وقوع این حادثه را عدم توجه به جلو راننده موتورسیکلت اعلام کرده‌اند.

سرهنگ محمدپور تصریح کرد: موتورسواران از کلاه‌ ایمنی استفاده کنند، چون این وسیله بیش از ۸۵ درصد از ضربات به سر را کاهش می‌دهد.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.