سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نامگذاری بلوار ورودی سرخس به نام سپهبد شهید قاسم سلیمانی

برای زنده نگه داشتن یاد و نام سردار سپاه اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی بلوار ورودی سرخس به نام سپهبد شهید قاسم سلیمانی نامگذاری شد.

احمد صفایی شهردار سرخس عرض تسلیت شهادت سپهبد شهید قاسم سلیمانی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،گفت: برای زنده نگه‌داشتن نام و یاد این سردار بزرگ سپاه اسلام، ظهر روز جمعه ۱۳ دی ماه پس از برگزاری نماز جمعه، به اعضای شورای اسلامی شهر سرخس پیشنهاد نامگذاری یکی از معابر شهر به نام این شهید بزرگوار را دادم که این پیشنهاد روز شنبه از سوی اعضای شورای شهر سرخس قبول شد.
 
او ادامه داد: دستور طراحی و ساخت تابلو مزین به نام سردار سرافراز حاج قاسم سلیمانی انجام و هم اکنون تابلو در ورودی شهر سرخس نصب شده است.
 
صفایی افزود: به همین منظوردر حوزه فضای سبز دستور خریداری ۱۰ هزار گل رز به همراه گل‌های فصلی داده شده است تا در معابر شهری کاشته شود.
 
او با بیان اینکه این این اقدام کوچک‌ترین کاری است که شهرداری شهر سرخس برای بزرگداشت این سردار سپاه اسلام و شهدای مقاومت انجام داده است تصریح کرد: پس از اعلام شهادت سردار سپاه اسلام، کلیه معابر و ادارات شهرستان در فراق شهادت سردار سلیمانی سیاه پوش شدند.
 
شهردار سرخس گفت: پاسداشت مجاهدت‌ها و ایثارگری‌های سردار سپاه اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی باید اندیشه‌های این شهیدان والامقام را در مدارس، آموزشگاه ها، مساجد سطح شهر و دانشگاه‌ها برای جوانان تبیین کنیم.
 
انتهای پیام//م. ه


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.