سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تکرار ادعا‌های بی‌اساس پمپئو علیه ایران

وزیر خارجه آمریکا در توئیتی از گفت‌و‌گوی تلفنی‌اش با چاووش‌اوغلو خبر داد و ادعا‌های بی‌اساس خود را علیه ایران تکرار کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، «مایک پمپئو»، وزیر خارجه آمریکا، در توئیتی از گفت‌و‌گوی تلفنی‌اش با «مولود چاووش‌اوغلو»، وزیر خارجه ترکیه، خبر داد و ادعا‌های بی‌اساس خود را علیه ایران تکرار کرد.

پمپئو نوشت: «امروز با مولود چاووش اوغلو، وزیر خارجه ترکیه درباره اقدام قاطع در بغداد برای محافظت از جان آمریکایی‌ها رایزنی کردم. من در این گفت‌و‌گو بر اهمیت مواجهه با فعالیت‌های بی‌ثبات‌کننده رژیم ایران تاکید کردم.»

پمپئو همچنین از گفت‌وگوی تلفنی با «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی درباره آنچه وی «اهمیت مقابله با نفوذ شرورانه و تهدیدات ایران برای منطقه» خواند، خبر داد.

در پی حمله بامداد دیروز جمعه آمریکا به کاروان الحشد الشعبی در نزدیکی فرودگاه بغداد، سردار قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی المهندس، معاون الحشد الشعبی و چند تن دیگر از یاران ایشان به شهادت رسیدند. پمپئو امروز در تماس‌های متعدد تلفنی با سران کشور‌های مختلف تلاش کرد این اقدام تروریستی را توجیه کنید.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
امیر
۱۰:۰۶ ۱۵ دی ۱۳۹۸
آمریکای کثیف به امید خدا چنان شما و اسرائیل و آل سعود رو نابود کنیم که تاریخ فراموش نکند.