سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیان مسائل و مشکلات دانشجویان خارجی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه

دانشجویان خارجی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در دیدار با رئیس دانشگاه به بیان مسائل و مشکلات پرداختند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،تعدادی از دانشجویان خارجی دانشگاه با مرادی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه دیدار کردند و مهم‌ترین مسائل و مشکلات خود را در میان گذاشتند.

مرادی رئیس دانشگاه علوم پزشکی گفت : فراهم سازی زیر ساخت‌ها در دانشگاه کمک بسزایی در کاهش مشکلات دانشجویان خارجی می‌کند و تمام تلاش ما فراهم ساختن فضایی مناسب همراه با امکانات لازم برای تحصیل این دانشجویان است.

او گفت : تمام دانشجویان خارجی باید از مزایای بیمه بهره‌مند شوند. در حوزه معاونت آموزشی و بین الملل دانشگاه، تخفیف‌های ویژه‌ای برای این دانشجویان در نظر گرفته شده است و در خصوص مسائل رفاهی نیز تا حد امکان همکاری لازم با آن‌ها به عمل می‌آید.

مرادی افزود : با راه اندازی شورای صنفی دانشجویان بین الملل، این دانشجویان می‌توانند خواسته‌های خود را سریع‌تر و راحت‌تر مطرح نمایند.

او افزود : دانشجویان خارجی با کسب آموزش‌ها و مهارت‌های لازم در رشته تحصیلی خود، سفیران خوب و تحصیل کرده‌ی دانشگاه می‌شوند و این خود تبلیغ مثبتی برای دانشگاه و کشور ما محسوب می‌شود که افزایش جذب دانشجویان خارجی و پیشرفت دانشگاه در زمینه توریسم آموزشی را به دنبال خواهد داشت.

 

 

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.