سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر مرکز مدیریت راه‌های فارس خبر داد؛

مه گرفتگی شدید در محور جدید کازرون/رانندگان از محور قدیم تردد کنند

مدیر مرکز مدیریت راه‌های فارس از مه گرفتگی شدید در محور جدید کازرون خبر داد.

احمدی مدیر مرکز مدیریت راه‌های استان فارس گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، اظهار کرد: محور جدید کازرون به دشت ارژن دچار مه گرفتگی شدید است و کاهش دید افقی وجود دارد.

او ادامه داد: توصیه می‌شود رانندگان از محور قدیم برای تردد استفاده کنند.

مدیر مرکز مدیریت راه‌های استان فارس با بیان اینکه در محور‌های بوانات - دیدگان محدوده گردنه میدان بارش به صورت برف است، اضافه کرد: دیگر محور‌های استان، بارش باران گزارش شده است.

احمدی تصریح کرد: سامانه بارشی جدید از اواخر بعد از ظهر دیروز وارد استان شده است و بارش‌ها در روز یکشنبه ۱۵ دی ماه، نیمه جنوبی را فرا می‌گیرد و تا اواخر همان روز ادامه خوهد داشت.

او بیان کرد: رانندگان با سرعت مطمئنه حرکت و از عجله و شتاب بی مورد و هر عملی که موجب بی توجهی به جلو و اطراف می‌شود، خودداری کنند، قبل از حرکت از سالم بودن وسیله نقلیه بویژه بخاری و برف پاک کن‌ها اطمینان داشته باشند، وسایل ایمنی مانند زنجیر چرخ و لباس گرم به همراه داشته باشند و هنگام رانندگی از تلفن همراه استفاده نکنند.

مدیر مرکز مدیریت راه‌های استان فارس افزود: شهروندان به هشدار‌ها و توصیه‌های ماموران پلیس راه و عوامل راهداری مستقر در جاده‌ها و محور‌ها توجه کنند تا سفری ایمن داشته باشند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.