سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لغو امتحانات دانشگاه پیام نور در ۳ روز آینده

به منظور تسهیل شرکت دانشجویان در مراسم تشییع پیکر سردار شهید قاسم سلیمانی و مراسمی که به مناسبت شهادت این سردار سرفراز برگزار می‌شود، امتحانات دانشگاه پیام نور لغو خواهد بود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت،  صادقی رییس دانشگاه پیام نور گیلان گفت: امتحانات در کلیه مراکز و واحد‌های دانشگاه پیام نور برای تسهیل شرکت دانشجویان در مراسم تشییع پیکر سردار شهید قاسم سلیمانی و مراسمی که به مناسبت شهادت این سردار سرفراز برگزار می‌شود، در روز‌های یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه در سراسر گیلان لغو خواهد بود.
او افزود: با توجه به اینکه آزمون‌های پایان ترم دانشگاه پیام نور به صورت متمرکز و همزمان در سراسر کشور برگزار می‌شود، لذا به منظور فراهم کردن امکان شرکت تمامی دانشجویان این دانشگاه در مراسم تشییع پیکر شهید بزرگوار، سردار قاسم سلیمانی، کلیه امتحانات در این سه روز برگزار نمی‌شود.
رییس دانشگاه پیام نور گیلان تصریح کرد: بنا به تصویب هیات رئیسه، بخش‌های اداری دانشگاه پیام نور در سراسر کشور بر اساس اعلام نظر استانداری دایر و یا تعطیل خواهد بود.
صادقی یادآور شد: امتحانات روز‌های لغو شده، پس از ایام امتحانات برگزار و زمان برگزاری، تاریخ و ساعت آن متعاقبا اعلام می‌شود.


انتهای پیام/آ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.