سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کمک ۵۰۰ میلیون تومانی منطقه آزاد ارس برای بازسازی واحد‌های زلزله زده

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان منطقه آزاد ارس از کمک ۵۰۰ میلیون تومانی این سازمان برای بازسازی واحد‌های زلزله زده خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،مشایخی فرماندار ویژه میانه  در جلسه‌ای با حضور مدیرکل بحران استان، مدیرکل بنیاد مسکن استان و جمعی از مسئولین استانی گفت: برای شهرستان میانه سهمیه‌ای به تعداد ۲ هزار فقره تسهیلات بازسازی و نوسازی درنظر گرفته شده بود که اکنون به ۴۰۰ فقره وام دیگر برای اعطا به خانوار‌ها داومی نیاز داریم.

او گفت: تعداد ۴۰۰ فقره تسهیلات تعمیری واحد‌های شهری و روستایی، ۳۰۰ فقره وام احداث شهری و ۱۳۰۰ فقره احداث اماکن دامی علاوه بر واحد‌های ثبت شده اولیه برای شهرستان میانه مورد نیاز است.

 کریمی معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان منطقه آزاد ارس نیز در این جلسه با بیان اینکه برخی خانوار‌ها در مناطق زلزله زده علیرغم تسهیلات اعطایی دولت، توانایی تکمیل واحد‌های خود را ندارند، از کمک این سازمان برای این زمینه خبر داد.

 کریمی از کمک سازمان منطقه آزاد ارس در مناطق زلزله زده میانه و سراب تا سقف ۵۰۰ میلیون تومان خبر داده، افزود: تامین درب و پنجره واحد‌های مسکونی مناطق زلزله زده ۶۰ واحد در میانه به مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان و ۴۰ واحد در سراب به مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان را به عهده می‌گیریم.


بیشتر بخوانید:تخریب و بازسازی ۲۸۰۰ واحد مسکونی در مناطق زلزله زده میانه


انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.