سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهادت سردار سلیمانی اتحاد و همدلی مردم در برابر استکبار جهانی را بیشتر کرد

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: شهادت سردار سلیمانی سبب شد تا مسلمانان بار دیگر با متحد و همدلی بیشتر در برابر استکبار جهانی بایستند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری در آیین بزرگداشت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در جمع خبرنگاران گفت: اگر چه جهان اسلام در سوگ شهادت این سردار رشید اسلام عزادار است، اما این شهادت سبب شد تا مسلمانان بار دیگر متحد و همدل در برابر استکبار جهانی بایستند.

او افزود: سردار سلیمانی علاوه بر حمایت از منافع ملی ایران در خارج از مرز‌ها، حامی شیعیان و مسلمانان آزادی‌خواه دنیا بود.

عباسی، صداقت و شجاعت سردار سلیمانی را از ویژگی‌های شاخص این فرمانده بزرگ اسلام برشمرد و ادامه داد: سردار سلیمانی با شخصیت محبوبی که در نزد مردم داشت همواره می‌کوشید تا بین همه اقشار و اقوام مردم همدلی و صمیصمت ایجاد کند.

او با اشاره به اینکه سردار سلیمانی به عنوان یک تئوریسین بزرگ عرصه بین‌المللی به شمار می‎رود، اظهار داشت: قدرت ایمان، روحیات و توانمندی این سردار سبب شد تا استکبار اقدام به ترور این شخصیت بزرگ ملی و بین‌المللی کند.

استاندار چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: سردار سلیمانی با شهادت زینب‌وار خود بار دیگر اسلام و انقلاب اسلامی را احیا کرد و امروز همه جهان شیعه و ایران اسلامی از تمامی اقشار و رده‌های سنی یک صدا آرمان‌های این فرمانده بزرگ را سر می‎دهند.

انتهای پیام/خ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.