سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تخریب بنا‌های مسکونی غیرمجاز در محمودآباد

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان محمودآباد از تخریب ۷ بنای مسکونی و دیوارکشی غیرمجاز در زمین‌های کشاورزی این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، احمد صادقی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان محمودآباد گفت: با هدف اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون اصلاح قانون حفظ اراضی زراعی و باغ‌ها برابر دستور دادستان به همراه اکیپ اجرای حکم به اتفاق نماینده دادستان، اکیپ گشت ۱۳۱  و مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان محمودآباد، ۷ مورد بنای غیرمجاز در اراضی کشاورزی روستا‌های اهلم و خشت سر از توابع بخش مرکزی این شهرستان تخریب شد.

او با اشاره به اینکه در این عملیات، پنج مورد بنا‌های مسکونی در حال ساخت، یک مورد بنای ساخته شده و یک مورد دیوارکشی تخریب شد، افزود: مالکان اراضی زراعی و باغی بایستی قبل از هرگونه تغییر کاربری زمین‌های خود، برای دریافت مشاوره و مجوز‌های قانونی به این مدیریت و یا مراکز جهاد کشاورزی تابعه مراجعه کنند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان محمودآباد گفت: با هر‌گونه ساخت و ساز غیرمجاز در زمین‌های کشاورزی که منابع تأمین‌کننده امنیت غذایی جامعه را تهدید کند، طبق قانون برخورد خواهد شد.

صادقی با اشاره به انجام دهگردشی‌های مستمر توسط اکیپ دهگردشی این مدیریت، افزود: پس از ارایه موارد قانونی از سوی مسوولین و کارشناسان این مدیریت مبنی بر اینکه اقدام دیوارکشی غیرمجاز بدون اخذ مجوز از جهاد کشاورزی مغایر با قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها و اصلاحی آن است، عملیات تخریب انجام شد.

انتهای پیام/ م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.