سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فعال رسانه ای:

آمریکا سردار ایرانی را دزدکی به شهادت رساند

حسن عباسی گفت: جنگ واقعی، آن بود که چند ماه پیش پهپاد فرستادند و ایران هم  با امکانات های منحصر به فرد و موشک، پهپاد را هدف قرار داد. اما آنها دزدکی سردار ایرانی را به شهادت رساندند.

به گزارش خبرنگار حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، نشست رسانه ای «سینمای ترور» در دهمین جشنواره مردمی فیلم عمار با سخنرانی حسن عباسی فعال رسانه ای برگزار شد.

وی گفت:در ابتدا شهادت سردار را تبریک و تسلیت می گویم.سلبریتی سازی در هرچیزی که وارد شد حیات اشرافی یونیک و تک دارد اما انسان تراز در ایدئولوژی اسلام ، قاسم سلیمانی و محسن حججی می شود.

عباسی افزود:در بخش اسطوره ، در تمایز بین حقیقت از اسطوره های جهانی انبیاء را می بینیم که از آن ها هزاران اسطوره تراوش شده است. اسطوره های هنرمندان، خیال و تراوش ذهن آن هاست اما انبیاء ما وجود داشتند.

وی ادامه داد:یک کارگردان سینما نمی تواند سلیمانی ، حججی ، حسن نصرالله و ... باشد پس می نشیند و نمونه ای مانند این اشخاص را می سازد و تخیل می کند.خدا هم که خدای خلقت است و می توانست تخیل کند و افرادی را به وجود بیاورد اما حقیقت هایی مانند موسی(ع) ، عیسی (ع) و ... را روی زمین قرار می دهد پس انسان های تراز اسلام اسطوره نیست و حقیقت است.

عباسی گفت:شهید سردار قاسم سلیمانی به گونه ای زندگی کرد که موضوع شهید شدنش هم برای همه مهم است و فردی مانند ترامپ همه چیزش را زیر پایش می گذارد و او را به شهادت می رساند.ترامپ ابرقدرتی است که بسیاری از غرب پرست ها در ایران فکر می کنند اسطوره است و حالا که ۲۴ ساعت که گذشته، فکر می کنند ایران ترسیده است.

وی تصریح کرد:جنگ واقعی، آن بود که چند ماه پیش پهپاد فرستادند و ایران هم  با امکانات های منحصر به فرد و موشک، پهپاد را هدف قرار داد. اما آنها دزدکی سردار ایرانی را به شهادت رساندند.

عباسی با بیان اینکه برخی افراد  در ایران هستند که آمارهایی را به ترامپ و افرادش می دهند فقط بخاطر اینکه گرین کارت و... بگیرند، ادامه داد:ترامپ و افرادش نمی دانند که شهید سردار قاسم سلیمانی در ایران و ... حتی در سراسر اروپا و آمریکا چقدر محبوبیت داشت و سخنرانی هایی از روی ناآگاهی درباره سردار ما انجام می دهند.

آمریکا در برابر سردار شهید قاسم سلیمانی درمانده بود

عباسی گفت:آمریکا با همه مخارجی که در بخش ارتش و جنگ آوری انجام می دهد در مقابل افرادی مانند قاسم سلیمانی درمانده بود و نمی دانند که شهید سردار سلیمانی مانند امام حسین (ع) ماندگار همیشگی می شود.پس ایدئولوژی کشورهایی مانند آمریکا کاملا غلط است.

وی ادامه داد:ایدئولوژی امورالیسم یعنی نفی اخلاق ، روح اخلاقی را کشتن و به سمت بی اخلاقی کشیدن همان امورالیسم است.

عباسی گفت:در کشورهای غربی این ایدئولوژی سال هاست اجرا می شود و نباید این را با دموکراسی اشتباه بگیریم چون اصلا نام و اصل آن دموکراسی نیست.فیلم بسیار خوب و حرفه ای مستند پرنوکراسی ساخته فرانسه بیان این موضوع است.

وی ادامه داد:برای اولین مرتبه در ایران مسعود ده نمکی با ساخت مستند فقر و فحشا به این موضوع اشاره کرد ولی امروز فقر و فحشا به پول و فحشا تبدیل شده است یعنی فحشا بخاطر پول بوجود می آید.

عباسی گفت:یک موج دیگر آن انقلاب جنسی است که نمونه آن در مستند ایکسونامی گفته می شود چرا که کشور با یک انقلاب جنسی مهم روبرو شده است.باید به بچه های جبهه انقلاب تبریک گفت که به این موضوع در مستندهای خود به خوبی می پردازند. اگر قرار باشد دوباره فیلمی در این باره ساخته شود باید پا فراتر گذاشته شده و از دریچه دیگری به آن نگاه کرد.

این فعال رسانه ای بیان کرد:کسانی که شرافت ندارند، دستشان با دشمن در یک کاسه است که در نهایت سبب این خروجی شد، اما دیگر اجازه این نمونه کارها را به آنها نخواهیم داد.

شهید کردن سردار سلیمانی سقوط علوم سیاسی و اخلاقی آمریکاست 

عباسی گفت:به شهادت رساندن سردار سلیمانی و همراهانش ، سقوط علوم سیاسی و اخلاقی آمریکاست و این یعنی سقوط لیبرال.

این فعال رسانه ای ادامه داد:قاسم سلیمانی بیشترین مبارزه برای ازبین بردن تروریست ها را داشت و متهم کردن این شهید عزیز کاملا کذب و بی محتوا و بی منطق است. اگر یزید توانست امام حسین (ع) را حذف کند؛ لیبرال های جهانی هم می توانند حاج قاسم ها را حذف کنند.

وی ادامه داد:خوشبختانه جشنواره عمار این پتانسیل را دارد که شفاف سازی کند بخصوص در آثار مستندی که ساخته می شود.جشنواره فجر از هویت خارج شده چون ماهیت اصلی آن که فجر باشد را ندارد مانند جشنواره حقیقت که حقیقت را نمی گوید.

عباسی گفت: اگر جشنواره عمار هم از وظیفه عماری خودش خارج شود دیگر کارایی خود را نخواهد داشت و بی خاصیت می شود.اما در دهمین سال برگزاری این جشنواره می بینیم کارهایش را به خوبی ادامه می دهد و امیدوارم در سال های آینده پربارتر شود.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.