سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جان و مال سردار سلیمانی در راه اسلام و انقلاب وقف شد

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمان گفت: سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با گذشت از جانش در راه آرمان‌های انقلاب اسلامی و وقف اموالش در راه اسلام تا ابد نامش در زمره واقفان بزرگ خواهد ماند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام علی جلالی مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمان ضمن محکومیت اقدام تروریستی و جنایتکارانه نیرو‌های آمریکایی در به شهادت رساندن مجاهد بزرگ اسلام، سپهبد حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: این مبارز نستوه یکی از محبوب‌ترین چهره‌های انقلاب اسلامی بود که هرگز فکری جز حرکت برای عزت اسلام و مسلمین و مظلومین جهان در سر نداشت.

او افزود: سردار سلیمانی نماد مبارزه با نظام سلطه و ظلم جهانی بود که زندگی را در مسیر مبارزه با ظالمان و دفاع از مظلومان اختصاص داد.

جلالی با اشاره به اینکه سپهبد قاسم سلیمانی در سال‌های دفاع مقدس وبعد از آن همواره علیه تروریسم‌جنگید و ایستادگی کرد، تصریح کرد: وی جانش را وقف امنیت و تمامیت ارضی ایران و آرمان‌های انقلاب کرد و در زمان حیاتش نیز منزل مسکونی خود را در شهر کرمان با هدف گسترش سیره و فرهنگ حضرت زهرا (س) وقف کرد.

مدیر کل اوقاف وامور خیریه کرمان با بیان اینکه شهداء همچون خیّران و واقفان بزرگ همواره در طول تاریخ زنده‌اند گفت: ویژه برنامه‌های بزرگداشت این سردار سرافراز در امامزادگان و بقاع متبرکه استان کرمان برگزار و همچنین موکب‌های پذیرایی و اطعام از سوی این اداره در مراسم تشییع پیکر ایشان در کرمان راه انداری می‌شود.

گفتنی است: سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در سال ۱۳۹۲ منزل مسکونی از ارث پدری خود را در خیابان شهید رجایی شهر کرمان با هدف گسترش سیره و فرهنگ حضرت زهرا (س) وقف کرد و هرسال مراسم عزاداری ایام فاطمیه در محل موقوفه با حضور خود سردار برگزار می‌شد.
انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.