سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس کل دادگستری کرمان؛

دشمنان مرتکب خطای بزرگی شدند/انتقام سخت و هولناک در راه است

رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت:دشمنان مرتکب خطای بزرگی شدند و یقینا در آینده‌ای نزدیک تاوان بسیار سنگینی در مقابل این جنایت هولناک که مرتکب شده اند خواهند پرداخت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان یدالله موحد صبح امروز در مراسم عزاداری ویژه شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی در محل نمازخانه دادگستری کرمان گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی نماد مبارزه با تروریسم، مستکبرین و استکبار جهانی بود.

او افزود:ملت بزرگ ایران، مظلومین جهان و جبهه مقاومت قطعا ساکت نمی‌نشینند و حتما پاسخی دندان شکن و سنگینی به عاملان این حادثه تلخ و جنایت کاران خواهند داد.

نماینده عالی دستگاه قضائی در استان کرمان گفت:ذهن مردم دیار کریمان مملو از خاطرات و جانفشانی‌ها و مجاهدت‌های مخلصانه و در راه خدا و با عشق به ولایت این شهید سرافراز است.

او با بیان اینکه این سردار بزرگ اسلام بیش از ۴۰ سال از عمر بابرکت خود را در راه جهاد در راه خدا گذراند، افزود:این شهید والامقام راهی را رفت که اولیای الهی و ائمه اطهار (ع) وسرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) برگزید.

موحد بیان کرد:امروز هرکجا مظلومی حضور دارد یقینا دل شکسته است، زیرا علم دفاع از مظلومان و محرومان و مستضعفین را شهید سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی در جهان برافراشت.

رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت:در کمتر سخنرانی از آن شهید والامقام مشاهده می‌شود که ایشان آرزوی شهادت نکند و بی تاب بود برای رسیدن به یاران شهیدش، بی قرار بود برای پرواز به ملکوت اعلی؛ و همان طور که رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) فرمودند در نهایت ایشان آسمانی شد و به یاران شهیدش پیوست.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.