سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهید حاج قاسم سلیمانی امنیت کشور را به هزاران کیلومتر آنطرف تر برد

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت:حاج قاسم امنیت کشور را به هزاران کیلومتر آنطرف تر برد چون جریان داعش دنبال ناامنی در ایران بودند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت الاسلام احمد سالک نماینده مردم اصفهان در مجلس امروز در مراسم بزرگداشت شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در مدرسه صدربازار اصفهان با اشاره به اینکه حاج قاسم مصداق آیه در میان مردان خدا افرادی هستند که در پیمان با خدا ثابت قدم اند گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی همواره آماده شهادت بود و شهید وار زندگی می‌کرد تا درک شهادت کند.

حجت الاسلام احمد سالک با بیان اینکه سردار سلیمانی همواره کنار مقاومت ملت‌های منطقه بود افزود: پای بندی بر فرهنگ مقاومت در ۴۰سال گذشته عزت آفرین بوده است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس با اشاره به اینکه حاج قاسم امنیت کشور را به هزاران کیلومتر آنطرف‌تر برد، چون جریان داعش دنبال ناامنی در ایران بودند گفت: وی اگر در دوران دفاع مقدس شهید می‌شد گمنام می‌ماند، اما امروز شهید بین الملل مقاومت است.

حجت الاسلام سالک افزود::ابومهدی المهندس هم یکی از مجاهدان پاک و مخلص بود که همواره با کفر و استکبار مقابله می‌کرد و پس از شکل گیری حشدالشعبی این مجاهد ادامه جهاد خود را در این جبهه دنبال کرد.

او با بیان اینکه امریکا دچار خسارت شدید خواهد شد گفت: هزاران قاسم سلیمانی در این کشور هستند و امروز یک دفاع مقدس دیگری برای ما رقم خورده و نسل پنجم انقلاب در نبرد بین اسلام و استکبار است.

او انتصاب سریع فرمانده سپاه قدس را تدبیر و هوشمندی رهبر انقلاب دانست و گفت: همه وظیفه داریم براساس بیانیه گام دوم اهتمام داشته باشیم.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تاریخ مبارزات روحانیت با استکبار ادامه داد:روحانیت نقش بزرگ هدایت جامعه را در بستر تاریخ به عهده داشته و پس ازگذشت ۴۰سال از پیروزی انقلاب با این همه فتنه و دشمنی استکبار مردم همچنان پای کار انقلاب ایستاده اند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس خواستار نقش پررنگ روحانیت در انتخابات ۹۸ و ۱۴۰۰ شد.

مراسم بزرگداشت شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در مدرسه صدربازار اصفهان با حضور طلاب و روحانیون برگزار شد.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.