سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کاهش ۱۶ درصدی مصرف بنزین در استان همدان

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان از کاهش حدود نه میلیون لیتری مصرف بنزین پس از اجرای مدیریت مصرف سوخت در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، امین روستایی مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان،با اشاره به اینکه آمارها نشان دهنده  آن است مصرف این فرآورده با کاهش  ۱۶درصدی همراه بوده است، افزود: با پایش مصرف این فرآورده طی یک ماه(۲۴ آبان تا ۲۴ آذر ۹۸)و مقایسه آن با بازه زمانی مشابه سال قبل روند کاهش مصرف مشهود است.

امین روستایی بر لزوم مدیریت مصرف سوخت و استفاده درست از آن توسط شهروندان تأکید کرد و بهبود وضعیت آلودگی هوا به خصوص در شهرهای بزرگ که از معضلات محیط زیست دنیای کنونی به شمار می رود را منوط به همکاری و همدلی تمامی بخش‌های جامعه دانست.

او از رمزگشایی ۲۳هزار کارت سوخت مالکان خودروهایی که رمز خود را فراموش کرده بودند در بازه زمانی یک ماهه و پس از اجرای طرح مدیریت مصرف سوخت در هشت ناحیه منطقه همدان خبر داد.

روستایی با اشاره به اینکه مفقود شدن کارت هوشمند سوخت به هر دلیل، مشکلات بعدی را برای مالک وسیله نقلیه در بردارد و نیز امکان سوء استفاده افراد غیر را نیز فراهم می‌آورد، به شهروندان توصیه کرد که حتما کارت سوخت خود را در یکی از جایگاه‌های عرضه سوخت رمزگذاری کرده و مراقبت‌های لازم در حفظ و نگهداری از آن را به عمل آورند.
انتهای پیام/ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.