سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تسلیت مدیرکل ورزش و جوانان به مناسبت شهادت سپهبد سلیمانی

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری با صدور پیامی شهادت سپهبد قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تبریک و تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حمید کریمی مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری در پیامی شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی سردار سرافراز اسلام و انقلاب اسلامی و فرمانده دلاور و متفکر نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی توسط نظامیان جنایتکار آمریکا را تبریک و تسلیت گفت.

متن این پیام بدین شرح است:

«انالله و اناالیه راجعون
مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا
در میان مؤمنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده‌اند؛ بعضی پیمان خود را به آخر بردند (و در راه او شربت شهادت نوشیدند)، و بعضی دیگر در انتظارند؛ و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند.

اینجانب شهادت سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به محضر حضرت، ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری و ملت بزرگ ایران تسلیت می‌گوییم.

شهید سلیمانی نمونه‌ای ارزشمند و بزرگ برای جوانان و ورزشکاران و قهرمانان از یاران رهبر و انقلاب بود که بر سر دفاع از ارزش‌های امام و نظام مقدس اسلامی جان خود را تقدیم انقلاب و مردم و رهبر عزیزمان کرد.

قاسم سلیمانی قهرمان ملى مردم ایران و الگوی تمامی جوانان و عاشقان انقلاب و رهبر بوده و خواهد بود.

روحش شاد و راهش پر رهرو باد»

انتهای پیام/ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.