سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری کلاس‌های زیست محیطی برای دانش آموزان روستای قره داغ

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش مهاباد از برگزاری کلاس آموزش زیست محیطی برای دانش آموزان مدرسه روستای قره داغ این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، رحمانی معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش مهاباد گفت: به منظور تفاهم نامه همکاری دوجانبه آموزش وپرورش ومحیط زیست کلاس‌های آموزش زیست محیطی برای دانش آموزان بطور برنامه ریزی شده در سطح مدارس این شهرستان ادامه دارد.

او اضافه کرد: در این کلاس‌های آموزشی دانش آموزان مدرسه روستای قره داغ که از روستا‌های حاشیه تالاب کانی برازان می‌باشد با انواع آموزش‌های زیست محیطی به ویژه حفاظت از تالاب‌ها و مدیریت مصرف آب آشنا شدند.

معاون پرورشی وتربیت بدنی مهاباد خاطر نشان کرد: در این کلاس‌ها برای دانش آموزان اقلام مختلف آموزشی در زمینه حفاظت و حراست از محیط زیست توزیع می‌شود.

فاروق سخنور رئیس اداره حفاظت محیط زیست مهاباد گفت: تالاب‌ها یکی از اکوسیستم‌های ارزشمند می‌باشند که ارتباط تنگاتنگی با زندگی و معاش مردم دارند، به همین دلیل فرهنگ حفاظت از تالاب‌ها باید در بین مردم، بخصوص دانش آموزان به عنوان قشر آموزش پذیر، نهادینه شود.

او افزود: آموزش از سنین کودکی و همچنین تغییر نوع نگاه آن‌ها به حفاظت از محیط زیست بسیار تاثیر گذار خواهد بود و در این راه آموزش و توان افزایی یکی از موثرترین روش‌های دستیابی به پایداری توسعه است.

انتهای پیام/ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.