سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افشای جزئیات جدیدی از تصمیم نابخردانه اخیر ترامپ

روزنامه آمریکایی لس آنجلس تایمز جزئیاتی را از تصمیم خبیثانه آمریکا و اقدام این کشور در ترور سردار شهید سپاه قدس فاش کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، روزنامه آمریکایی لس آنجلس تایمز جزئیاتی را از تصمیم خبیثانه و نابخردانه آمریکا و دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آن، در ترور قاسم سلیمانی، سردار شهید سپاه قدس، فاش کرد.

در گزارش لس آنجلس تایمز آمده است: وقتی که تیم امنیت ملی دونالد ترامپ، رئیس جمهور (آمریکا)، روز دوشنبه به اقامتگاه وی در فوریدا آمدند، انتظار نداشتند او عملیاتی را برای کشتن ژنرال (سردار سپهبد) قاسم سلیمانی تایید کند.

مایک پمپئو، وزیر خارجه، مارک اسپر، وزیر دفاع، و ژنرال مارک میلی، رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا، همگی به پالم بیچ رفته بودند تا ترامپ را در جریان حملات هوایی پنتاگون که در عراق و سوریه، قرار دهند.

به گفته یک مقام ارشد آمریکایی که در جریان آن مباحثات قرار داشت، در فیلمی که برای ترامپ نمایش داده شد، چند اقدامی که آمریکا می‌توانست متعاقب آن حملات اتخاذ کند فهرست شده بود که هدف قرار دادن (سردار) سلیمانی، فرمانده نیروی زبده قدس سپاه پاسداران، از جمله آن اقدامات بود.

آن مقام آمریکایی گفت که بطور غیرمنتظره‌ای ترامپ آن گزینه را انتخاب کرد و این تصمیم رئیس جمهور تا حدی با تحریک تندروو‌های ضد ایرانی در میان مشاورانش، اتخاذ شد.


بیشتر بخوانید:

منابع عراقی شهادت سردار سلیمانی را تایید کردند

مراسم تشییع پیکر‌های شهدای حمله تروریستی آمریکا در کاظمین + تصاویر


اولین نشانه دال بر اینکه امکان اتخاذ اقدام بیشتری از سوی آمریکا وجود داشت، فقط چند دقیقه پس از پایان نشست با ترامپ آشکار شد. اسپر به خبرنگاران گفت: «در مباحثات امروزمان با رئیس جمهور، با او درباره گزینه‌های دیگری که وجود دارد، صحبت کردیم و من نیز خاطرنشان می‌کنم که در صورت لزوم اقدامات بیشتری اتخاذ خواهیم کرد.»

در ادامه این گزارش آمده است: هیچ اشاره علنی به (سردار) سلیمانی به عنوان یک هدف احتمالی نشد. اما در پشت صحنه، آن تصمیم ترامپ تلاش جدی پنتاگون، سیا و دیگران را برای تعیین مکان فرمانده ایرانی و استقرار تجهیزات نظامی لازم برای کشتن او به دنبال داشت.

آژانس‌های اطلاعاتی آمریکا که سال‌ها (سردار) سلیمانی را ردیابی می‌کردند، می‌دانستند او در سفری چند مرحله‌ای به خاورمیانه (غرب آسیا) به سر می‌برد و قبلا به لبنان و سوریه رفته بود. آن‌ها دریافتند که او ظرف چند روز آینده از دمشق عازم بغداد می‌شد.

مقامات اعلام کردند، به نظر می‌رسید او به گونه‌ای غیرمعمول نگران نبود سفرش ردیابی شود. مقامات ایران روز جمعه گفتند او با هواپیما و بطور غیرسری از سوریه عازم بغداد شد و ظاهرا قصد داشت با مقامات عراقی دیدار کند. اما مقامات آمریکایی روز جمعه ادعا کردند این سفر سلیمانی «اهداف شومی» داشت و او در مراحل نهایی برنامه‌ریزی برای حملات مهمی به تاسیسات آمریکا در چند کشور خاورمیانه بود.

به ادعای مقامات آمریکایی، که به شرط آنکه نام شان فاش نشود با خبرنگاران صحبت کردند، او (سردار سلیمانی) شخصا برای برنامه‌ریزی نهایی اقدامی که بزرگ ارزیابی می‌شد، به چند نقطه سفر می‌کرد. آن اهداف خاص روشن نبود و آن مقامات از تشریح شواهدی در تایید ارزیابی شان امتناع کردند.

او (سردار سلیمانی) قبلا با حمله راکتی ۲۷ دسامبر که منجر به کشته شدن یک پیمانکار ارتش آمریکا در نزدیکی کرکوک عراق شد، مرتبط شناخته شده بود. در روز‌های قبل از ورود (سردار) سلیمانی به بغداد، مقامات آمریکایی او را مسئول سازمان‌دهی اعتراضات در مجتمع سفارت آمریکا در بغداد خوانده بودند.

این روزنامه آمریکایی افزود: وقتی که (سردار) سلیمانی روز پنجشنبه وارد بغداد شد، یک پهپاد و هواپیمای نظامی دیگر آمریکا در حوالی فرودگاه بین المللی بغداد در حال گشت‌زنی بودند. (سردار) سلیمانی و چند عضو یک گروه نظامی طرفدار ایران سوار دو خودرو شدند و در جاده فرودگاه به سمت مرکز بغداد به راه افتادند که موشک‌های شلیک شده از پهپاد به آن‌ها اصابت کرد و هر دو خودرو به آتش کشیده شد.

به گفته مقامات عراقی، نیرو‌های امداد در میان اجساد بجا مانده پیکر (سردار) سلیمانی را از روی انگشتر خونینش که همیشه بدست داشت و هنوز به دست چپ وی بود، شناسایی کردند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۵۱
در انتظار بررسی: ۰
عمار
۲۳:۴۳ ۱۵ بهمن ۱۳۹۸
بسم رب الشهداء و الصدیقین : بنام خداوند جان و خرد :
انتقام و پاسخ به ترور شهیدان سردار حاج قاسم سلیمانی و همراهان و یاران سردار دلهای سر تا سر جهان اسلام ناب محمدی ص و تمامی آزاد اندیشان تشنه عدالت و انسانیت این نبود عین الاسد این فقط و فقط یک سیلی کوچک بود نه انتقام و نه پاسخ بود این سیلی فقط برای این بوده که تمامی هیمنه و غرور پوشالی آمریکاییهای تروریست غاصب یرای چندمین بار در منطقه شکسته شود و هشداری بود که کلا از منطقه سر تا سر جهان اسلام کاسه کوزشون رو جمع کنند و فرار کنند قبل از آنی که نابود شوند و جنازه هاشون هم به کشورشون نرسد . والسلام و صلوات التماس دعا .
عمار
۲۳:۵۲ ۰۳ بهمن ۱۳۹۸
بسم رب الشهداء و الصدیقین : بنام خداوند جان و خرد :
«أعوذ بِاللَّهِ مِنَ الشَّیطَانِ الرَّجِیمِ»
« بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ »
أَشِدَّاءُ عَلَى الْكُفَّارِ رُحَمَاءُ بَيْنَهُمْ
" صدق الله العظیم " یا " صدق الله العلی العظیم".
الهی به حق شهید صدیق مظلوم عزیزمان سردار دلها فاتح قلوب امت مستضعفین متحد و یکپارچه حزب الله جهان اسلام ناب محمدی ص امت واحده رسول الله ص جهان اسلام ناب محمدی ص حاج قاسم سلیمانی دلاور مرد مردان و یاران و همراهان شهیدش و تمامی مومنین خوبان آزاد اندیشان خردمندان بصیر عادل جهان برسان ظهور حضرت امام معصوم بقیه الله الاعظم ع را و روح ملکوتی و صدیق شهید سردار دلها را شاد و خشنود گردان و ما را مورد شفاعتش قرار ده و دشمنان امت یکپارچه و متحد مظلوم سر تا سر جهان اسلام ناب محمدی ص که همان ظالمین ستمگاران فراعنه نژادپرستان فاسد فاسقین فی الارض آمریکاییهای تروریست و جنایتکار خیانتکاران پست فرومایه و همپیمانانشان و صادر کنندگان دستور قتلشان ترامپ و پمپئوی کثافت و خودفروختگان خائنین کارگزارانشان در سر تا سر جهان اسلام ناب محمدی ص و قاتلینشان را به درک جهنم سوزانت هر چه سریعتر واصل کن با سختترین و شدیدترین درد و بلاهای آسمانی و زمینیت و عذابهای الهیت که برایشان نازل میکنی توسط لشکریان آسمانی و زمینیت تا خار و ذلیل و نابودشان کنی و از سر تا سر جهان اسلام ناب محمدی ص با خفت و خاری نابود و فراریشان دهی . روح صدیق و شهیدشان شاد و خشنود باد و با اربابمان اباعبدالله الحسین ع محشور باد . یاد و نامش و راهش و مکتب حسینیشان که همان نابودی تروریستهای شکنجه گران جنایتکاران فاسدین و فاسقین بود تا ابد برای کل بشریت مومنین مسلمین حزب الله مستدام باد . والسلام و صلوات التماس دعا .
رحم الله من یقرا فاتحه مع الصلوات : اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل الفرجهم .
بِسْمِ اللّهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیمِ
الْحَمْدُ للّهِ رَبِّ الْعَالَمِینَ
الرَّحْمنِ الرَّحِیمِ
مَلِکِ یَوْمِ الدِّینِ
إِیَّاکَ نَعْبُدُ وإِیَّاکَ نَسْتَعِینُ
اهدِنَا الصِّرَاطَ المُستَقِیمَ
صِرَاطَ الَّذِینَ أَنعَمتَ عَلَیهِمْ غَیرِ المَغضُوبِ عَلَیهِمْ وَلاَ الضَّالِّینَ
بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیم
قُلْ هُوَ اللَّهُ أَحَدٌ ﴿١﴾ اللَّهُ الصَّمَدُ ﴿٢﴾ لَمْ یَلِدْ وَلَمْ یُولَدْ ﴿٣﴾ وَلَمْ یَکُنْ لَهُ کُفُوًا أَحَدٌ ﴿٤﴾
صدق الله العلي العظيم‬‎ .
بِسْمِ اللّهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیمِ
السَّلامُ عَلی اَهْلِ لا اِلهَ اِلَّا اللهُ مِنْ اَهْلِ لا اِلهَ اِلَّا اللهُ یا اَهْلَ لا اِلهَ اللهُ بِحَقَّ لااِلهَ اِلَّا اللهُ كَیْفَ وَجَدْتُمْ قَوْلَ لا اِلهَ الَّا اللهُ مِنْ لا اِلهَ اِلَّا اللهُ یا لااِلهَ اِلَّا الله بِحَقَّ لا اِلهَ اِلَّا اللهُ اِغْفِرْ لِمَنْ قالَ لا اِلهَ اِلَّا اللهُ وَاحْشُرْنا فی زُمْرَهِ منَ قالَ لا اِلهَ اِلَّا اللهُ مُحَمَّد رَسُولُ اللهِ عَلیٌّ وَلِیُّ اللهِ:
بِسْمِ اللّهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیمِ
اللّهُمَّ اغفِر لِلمُومِنینَ وَ المُومِنَاتِ وَ المُسلِمینَ وَ المُسلِمَاتِ اَلاَحیَاءِ مِنهُم وَ الاَموَاتِ ، تَابِع بَینَنَا وَ بَینَهُم بِالخَیراتِ اِنَّکَ مُجیبُ الدَعَوَاتِ اِنَّکَ غافِرَ الذَنبِ وَ الخَطیئَاتِ وَ اِنَّکَ عَلَی کُلِّ شَیءٍ قَدیرٌ بِحُرمَةِ الفَاتِحةِ مَعَ الصَّلَوَاتِ .
لبیک یا رسول الله ص
لبیک یا فاطمه الزهرا س
لبیک یا حیدر کرار علی ع
لبیک یا حسین ع .
حسن حسینی
۱۷:۳۳ ۲۸ دی ۱۳۹۸
به اینا میگن مشاور زرنگ

تمام تقصرا رو انداختند گردن ترامپ احمق !
ناشناس
۱۱:۴۸ ۱۶ دی ۱۳۹۸
# سر ترامپ برای هر ایرانی یک دلار
ناشناس
۰۰:۳۶ ۱۶ دی ۱۳۹۸
باید برگردیم به قبل برجام fatf هم پرت کنیم دور
همونطور که اونا برجامو پاره کردن و اروپایی ها هم به ریشمون میخندن و دیپلماتای ما هی لبخند ژکوند زدن به دشمن
مگه چی داشته برامون این برجام کوفتی؟
هر کشوری تحریممون کرد ما هم تجارتمونو باش قطع کنیم مثلا آلمان و فرانسه و انگلیس
آلمان و انگلیس از این ترور حمایت کردن
...
۱۸:۴۹ ۱۵ دی ۱۳۹۸
ترامپو ترور کنید
ناشناس
۱۰:۱۲ ۱۵ دی ۱۳۹۸
قبلا آمریکا رجال ما رو توسط منافقین ترور میکرد حالا اینقدر وقیح شده که مستقیم سردار دلها رو شهید میکنه باید درس خوبی بهشون بدیم تا دیگه جرات همچین کارایی رو نداشته باشن
راد
۰۸:۴۶ ۱۵ دی ۱۳۹۸
آمریکاییها خودشان نیز میدانند که این حرفها همش چرند است .سردار سلیمانی همیشه در سفر بودن .تا به حال کی به تاسیسات آمریکا حمله شده که این بار چنین تصمیمی از سمت سردار سلیمانی گرفته و هماهنگی شود؟ این چرندیات فقط و فقط توجیه اعمال زشت و نابخردانه آنهاست که انشا الله پاسخ دندان شکن آن را نیز خواهند چشید.امیدواریم چنان پاسخ سختی به آمریکا داده بشه که دیگر از این غلطها نکنند.
ناشناس
۰۵:۳۲ ۱۵ دی ۱۳۹۸
ترامپ، كه ميگفت من با ايران جنگ ندارم و فقط تحريم ميكنم
ناشناس
۰۳:۴۲ ۱۵ دی ۱۳۹۸
بزرگترین انتقام ساقط کردن ستون پنجم آمریکا و اسرائیل در ایران است و همزمان رسیدگی به مردم. ، دادن آزادی های بیشتر و البته مصادره اموال وزرا و روسای مولتی میلیاردر هست!!!!!!
ناشناس
۰۱:۳۴ ۱۵ دی ۱۳۹۸
انقدر مشغول دنیا و مست غرور بودیم در امنیتی که سردار برایمان فراهم کرده بود که یادمان رفت اگر او نباشد چه می شود. با ندانم کاریهای این دولت در اقتصاد و سرریز کردن صبر ما به علت فقر /کم درامدی ... کاری شد که امریکا بتواند در کل جبهه مقاومت اغتشاش درست کند و تفرقه بیاندازد که نتیجه این تغافل ما ، بسیار گران تمام شد وقتی سردار مجبور شد تا دوباره سرریسمانها را بگیرد تا گره بزند.
سپاه چاووش
۰۱:۲۴ ۱۵ دی ۱۳۹۸
ازساعت تاییدتصمیم ترامپ خبیث که عروسک خیمه شب بازی داماد یهودیش شده وباعث شهادت سردار دلهای ایران وجبهه مقاومت شد نظامیان امریکایی دیگر درهیچ کجای دنیا امنیت وتامین جانی ندارند وقطعا ترامپ بعداز اتمام دوره اش بسزای عملش خواهد رسید پس باترس ولرزمنتظرباشید
ناشناس
۰۱:۱۹ ۱۵ دی ۱۳۹۸
تا پایگاهاشون رو نزنیم ما ارام نمیشیم باید پرتشن از منطقه بیرون
ناشناس
۰۰:۳۴ ۱۵ دی ۱۳۹۸
اولاغ ها اگر کسی به شما احمق ها اطلاع نمیداد از کجا می دانستید هواپیمای سردار کی به زمین می شیند وبا چه خودرویی در میاد
بایستی دولت و ملت و بخصوص ارتش عراق پاسخگو باشند
چطور ارتش عراق اجازه داده وغیرتشان قبول می کند که هواپیماهای آمریکایی آسمان بغداد را قرق کنند و رادارها و پدافند عراق بی تفاوت باشند
آیا مسلمانان باید اینقدر بی غیرت باشند
مسلم
۰۰:۳۴ ۱۵ دی ۱۳۹۸
به امت اسلامی وملت شریف ایران تسلیت میگم خبرشهادت سردارشهیدومظلوم مان باورش هنوز برای خود وخانوادهایمان سخت است.ولی کافی است مردم ما باهمبستگی واتحادوپشتیبانی از نیروهای نظامی کشور به این باور اعتقاد داشته باشندکه آمریکا طبل توخالی است در برابر اراده ما که مکتب حسینی است درست است آمریکا ادوات وتجهیزات کاملتری دارد ولی اراده آنها مثل سرداران شهید مانیست امیدوارم با برنامه ریزی دقیق هرچه زودتر پاسخ کوبنده ای به مزدوران آمریکایی ودرمنطقه داده خواهدبشود.
وحید
۰۰:۱۴ ۱۵ دی ۱۳۹۸
یک آدم حرومزاده می تواند دستش به خون انسانی پاک مثل سلیمانی آغشته شود
ناشناس
۱۸:۲۱ ۱۴ دی ۱۳۹۸
این حرامزاده کاری نبوده که در قبال ملت ما انجام نداده باشه . تا کی فقط حرف و حرف و حرف. ... آیا هنوز زمان انتقام سخت نرسیده ؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!
ناشناس
۱۸:۰۵ ۱۴ دی ۱۳۹۸
#انتقام
محمد
۱۸:۰۰ ۱۴ دی ۱۳۹۸
انتقام سخت یعنی بیاییم قاسم سلیمانی ها تربیت کنیم.انتقام سخت یعنی اعتقاد سردار رواج بدیم.انتقام سخت با شلیک نیست با قوی تر کردن خودمان در تمام عرصه هاست.
ناشناس
۱۸:۳۹ ۱۴ دی ۱۳۹۸
احسنت این هم یک گزینه علاوه بر انتقام سخت هستش
فرید
۰۰:۵۱ ۱۵ دی ۱۳۹۸
سال ها قبل هواپیمای ما را زدند هیچ چی نگفتیم دانشمندان ما را ترور کردند هیچ چی نگفتیم ما را در سخت ترین شرایط قرار دادند هیچ چی نگفتیم وحالا سردار بزرگمان را ترور کردند انتظار شما این است که باز هم هیچ چیزی نگیم.
ناشناس
۰۶:۳۵ ۱۵ دی ۱۳۹۸
نه اینطور نیست ما تربیت شده داریم ما آماده حمله هستیم.
ناشناس
۱۷:۰۳ ۱۴ دی ۱۳۹۸
ترامپ احمق ، خودت و نیروهایت در سراسر جهان باید تاوان بسیار سنگینی بابت این حماقت پرداخت بکنید
ناشناس
۱۷:۰۱ ۱۴ دی ۱۳۹۸
در ایران و حتی در بین آزادی خواهان منطقه هزاران قاسم سلیمانی وجود داره با این افراد و فکر و ذهن این افراد میخواهید چه بکنید ! شاید همه این افراد رو میخواهید ترور کنید ! چقدر ترامپ و اطرافیانش احمق هستند!
ناشناس
۱۶:۳۴ ۱۴ دی ۱۳۹۸
نمیشه چند تا از ناو هواپیما برشون رو بزنیم ؟ نظر بدین
ناشناس
۱۶:۱۰ ۱۴ دی ۱۳۹۸
ترامپ و دارو دسته اش وصل اند به صهیونیسم. صهیونیسم تا نابود نشه همین بساط تکرار میشه.
رضا
۱۴:۳۷ ۱۴ دی ۱۳۹۸
افسوس که نمیشه انتقامش رو گرفت
ناشناس
۱۶:۱۳ ۱۴ دی ۱۳۹۸
تا زمانی که ما ترامپ های داخلی اختلاسگران را نتوانیم سر جایشان بنشانیم باز باید سرداران ما شهید بشوند اول باید از داخل شروع کرد که اقتصاد کشور را فلج ومردم را در مشقت قرار داده اند
ناشناس
۱۴:۲۱ ۱۴ دی ۱۳۹۸
انشاءالله انتقام الهی گریبانگیر عاملان پیدا و پنهان شهادت این مرد الهی خواهد شد.
یاسر
۰۰:۲۸ ۱۵ دی ۱۳۹۸
مرحبا برادر داداش سرور حرف دلمون رو زدی
J
۱۴:۰۳ ۱۴ دی ۱۳۹۸
اجازه بدن خودم رسما جون ترامپو میگیرم
ممد
۰۰:۱۸ ۱۵ دی ۱۳۹۸
راه باز است اگه میتونی.بسم ا..
حقیر بی مقدار
۱۳:۴۸ ۱۴ دی ۱۳۹۸
خدا کند اشکهایم مرا در این غم بزرگ تنها نگذارد و مرا یاری کند در این مصیبت بزرگ - غم نبودن سردار سلمانی جگر سوز است - خدا به داد دل من برسد که خیلی اون را دست داشتم - کاش من مرده بودم و او زنده بود - دوستت دارم حتی با عکس شما دلخوشم سردار بزرگ وطن سردار سلمانی - دعایم کنید عزیزان
ناشناس
۱۳:۳۹ ۱۴ دی ۱۳۹۸
نوبت ما که رسید مصاحبه تلویزیونی می گذاریم که چطوری آمریکایی ها رو به دام انداختیم و تکه تکه کردیم.
رضا ابراهیمی فیلوری
۱۳:۱۹ ۱۴ دی ۱۳۹۸
سلام بر سرداران اسلام، ،شما را به علمدار کربلا قسم می دهم مبادا سرد شوید یا گول میانجی های بی خاصیت ترامپ را بخورید .چنان انتقامی بگیرید که در تاریخ ثبت شود، فقط با شدت و نظامی
فرزند انقلاب
۱۳:۱۱ ۱۴ دی ۱۳۹۸
این ترامپ احمق کمتر از 40 روز به آخر عمرش باقی مانده. به جای مغز در سرش تومور سرطانی با تفکرات سرطانی و اشغالگری قرار دارد.
ناشناس
۱۳:۰۴ ۱۴ دی ۱۳۹۸
روحش شاد و یادش همیشه جاودان
ابوالفضل
۱۲:۴۰ ۱۴ دی ۱۳۹۸
درود بر سردار بزرگ اسلام و مرگ بر آمریکای جنایت کار ان شاءالله آمریکا و اسرائیل از صفحه روزگار محو شوند
مهندس
۱۲:۲۵ ۱۴ دی ۱۳۹۸
لطفا و خواهشا این پیام منتشر کن تا باعث بیداری بشه:
1- یک جمهوری خواه سال 2016 به قدرت رسید.
2- تبعه ایران را از کشورش اخراج کرد.
3-در نظر سنجی مشخص شد که یک نفر خطرناک ترین فرد است.
4 حالا برنامه مشخص است برای انتخابات باید نظرسنجی هارو جواب بده تا رای بیاره.
5- دیروز ابتدا زیرک ترین مهره نظامی را کشید بیرون.
6- حالا نوبت المین امنیت اسرائیل است.
7 اخرین مرحله استراتژیک تامین رضایت مردم امریکا براساس نظر سنجی هست که احتمالا این دو مرحله اخیر تا نزدیکی انتخابات امریکا طول میکشه.
ناشناس
۱۲:۱۴ ۱۴ دی ۱۳۹۸
بوعلی سینا میگفت من از گاو میترسم چون شاخ دارد و عقل ندارد من از آندسته از افرادی هستم که از ترامپ میترسم چون هم شاخ دارد و هم عقل ندارد
ناشناس
۱۳:۳۱ ۱۴ دی ۱۳۹۸
ترسو ترامپ ترس داره؟!؟
ناشناس
۱۵:۳۹ ۱۴ دی ۱۳۹۸
عزاعزاست امروز روز عزاست امروز علمدار ولایت پیش خداست امروز !!! بوعلی سینارا ول كن جانم
ناشناس
۱۶:۱۴ ۱۴ دی ۱۳۹۸
انقدر هم بزرگش نکنید جایش جهنم است سردار ما در بهشت
پیمان
۱۲:۰۴ ۱۴ دی ۱۳۹۸
ترامپ یک عوضی آشغال است.
ناشناس
۱۱:۵۰ ۱۴ دی ۱۳۹۸
قبلا عربستان از طرح ترور سردار شهید حمایت کرده بود.
ناشناس
۱۱:۴۹ ۱۴ دی ۱۳۹۸
سردار سلیمانی...

انتقامی سخت گرفته خواهد شد ..

راضی باش وروحت شاد .
ناشناس
۱۱:۴۶ ۱۴ دی ۱۳۹۸
دوران بقا چو باد صحرا بگذشت
تلخی وخوشی و زشت و زیبا بگذشت
پنداشت ستمگر که جفا بر ما کرد
در گردن او بماند و بر ما بگذشت
اللهم قنی شح نفسی
خداوندا مرا از بخل وحرص نفسم حفظ فرما
کلوخ انداز را پاداش سنگ است
جواب است ای برادر این نه جنگ است
ناشناس
۱۵:۴۱ ۱۴ دی ۱۳۹۸
کلوخ انداز را پاداش سنگ است
جواب است ای برادر این نه جنگ است
ناشناس
۱۱:۴۶ ۱۴ دی ۱۳۹۸
باید یکبار برای همیشه چنان درسی به این تروریستهای آمریکایی داد که هوای این گونه اقدامات به سرشان نزند همان زمانی که هواپیمای مسافربریمان را رزد باید اقدام می کردیم
ناشناس
۱۵:۴۲ ۱۴ دی ۱۳۹۸
عزاعزاست امروز روز عزاست امروز علمدار ولایت پیش خداست امروز !!!
سردار
۱۱:۴۵ ۱۴ دی ۱۳۹۸
مرتیکه ی فاقد پدر و مادر.ترامپ با این کارش فاتحش خوندس
ایرانم باید یه جوری انتقام بگیره که ارزش داشته باشه مثلا بزنه نتانیاهورو ترور کنه وگرنه مثلا چهارتا پایگاه و دوتا کشتی چه فایده ای داره به جز اینکه چندتا سرباز معتاد میمیرن و از گردنشون باز میشه اگرم ناواشونو بزنن هیچ فایده ای نداره چندتا سرباز بی ارزش میمیرن و دریا هم کثیف میشه.
ناشناس
۱۱:۴۵ ۱۴ دی ۱۳۹۸
احمق ها نميدونستن سردار شهيد زنده است و مطمنم خبر از شهادت خودشم داشت كه بدون هيچگونه تدبير امنيتي سوار هواپيما شد و به عراق سفر كرد چه خوب شد سردار دلها شهيد شد اينجور يادش مانند امام حسين و يارانش هميشه در دل ما ميمونه
ناشناس
۱۱:۴۲ ۱۴ دی ۱۳۹۸
الهی این ترامپ به حق همین شهید جز جیگربزنی.
ناشناس
۱۶:۵۱ ۱۴ دی ۱۳۹۸
کسی که منفی دادهای مگه ترامپ فامیلته خیلی برات متاسفم سلیمانی یک نماد مقاومت کشور بود شاگرد روح الله خمینی بود او به تنهای یک ارتش کامل هوائی دریائی وزمینی بود
ناشناس
۱۱:۳۶ ۱۴ دی ۱۳۹۸
فقط و فقط انتقام سخت .
ناشناس
۱۱:۲۹ ۱۴ دی ۱۳۹۸
می بایستی انتقام خون برادر شهیدمان از نفوذی ها،وطن فروشان خائن و مزدور دوتابعیتی نیز گرفته شود.
مهرداد
۱۴:۳۳ ۱۴ دی ۱۳۹۸
دقیقا مشکل اصلی ما همین وطن فروشان داخلی هستند و گرنه امریکا که کارش دشمنی با ما هست لعنت بر منافقین و نفوذی ها
ناشناس
۱۱:۲۸ ۱۴ دی ۱۳۹۸
ترامپ دیوانه و خودشیفته باعث تجزیه آمریکا و چند دستیگی کشورش شده .از روزی که سرکار آمده .باعث افت آمریکا و چهره خبیث و شیطانی آمریکا را به جهانیان نشان داده . خطرناک ترین دیوانه زنجیری در کاخ پوشالی سفید
ناشناس
۱۱:۲۶ ۱۴ دی ۱۳۹۸
ترامپ عجوزه و پیر و پارتال .پدر بزرگ . سکته ای .چونکه . شخص کیثف و خبیثی است .خدا ازش حکمت را گرفته .و هی اشتباه میکند . اشتباه پشت اشتباه
خرفت و خنگ است .تمام کسانی که باهاش کار میکردند .توی زندان افتاده آند .از وکیل اش گرفته تا معاون اش
ناشناس
۱۱:۲۱ ۱۴ دی ۱۳۹۸
باید آمار ترور توسط آمریکا و اسرائیل را به گوش هم وطن برسانید .خیلی ها را در کشورهای دیگه ترور کردند که باعث فتنه و دسیسه شود .و مابین آن کشورها جنگ به پا کنند .فقط در یک کلمه شیطان رجیم آمریکا و اسرائیل
پاک سرشت
۱۱:۲۱ ۱۴ دی ۱۳۹۸
ترامپ احمق کاری میکنیم که مثل سگ از کارت پشیمون بشی. ما همه سردار سلیمانی هستیم و تو نمی تونی همه ما رو نابود کنی. انشالله روزی میاد که هم تو و هم اسرائیل را نابود خواهیم کرد و اون روز چندان دور نیست.
ناشناس
۱۵:۴۹ ۱۴ دی ۱۳۹۸
پاک سرشت شعار اینه: عزاعزاست امروز روز عزاست امروز علمدار ولایت پیش خداست امروز !!!
آشنای ناشناس
۱۱:۱۵ ۱۴ دی ۱۳۹۸
ترورشهیدسلیمانی مستقیمآبدست نیروهای آمریکایی مبین دوواقعیت است ۱-برزگی وابهت سردارشهیدکه هرگروه ترورستی حتی داعش ازانجام این ترور وحشت داشته وچه بسا پیشنهادشده باشدوسرباز زده اند۲-درماندگی ودریوزگی آمریکاومخصوصآ ترامپ رامیرساندکه بایددرکشوری دیگراقدام به این ترور بکند ودوملت رامنسجم وبرعلیه خودبشوراند.....چه کنیم که خداوند قادرمتعال دشمنان ما را از احمقها قرار داده است
دیار زئیسعلی دلواری ها
۱۱:۱۱ ۱۴ دی ۱۳۹۸
یلام و درود بر شهیدان
و حالا سلام ای سردار دلها
سلام ای مالک اشتر
سلام برروح بلند حاج قاسم سلیمانی
انتقام خون تو با ریختن خون همه تروریستهای آمریکایی برابری ندارد فقط التیام دردهایمان است.
به امید آن روز زنده ایم
یا امام زمان ع کجایی ای عزیز زهرا؟
ناشناس
۱۵:۴۰ ۱۴ دی ۱۳۹۸
اللهم عجل اولئک الفرج
ناشناس
۱۵:۴۱ ۱۴ دی ۱۳۹۸
اللهم عجل لولیک الفرج
کارشناس
۱۱:۱۰ ۱۴ دی ۱۳۹۸
با این اقدام مشخص شد که قطعا و بدون هیچ تردیدی ترامپ یه دیوانه کامل هست که باید تو تیمارستان بستری بشه، سمت ریاست جمهوری برازنده این دیوانه نیست... آمریکا گور خودشو با این اقدام کند و پروژه نابودی و انهدام کامل آمریکا و رژیم صهیونیستی با شهادت حاج قاسم بطور واقعی کلید خورد...
حاج قاسم شهادتت مبارک
سعید نعمتی
۱۱:۰۷ ۱۴ دی ۱۳۹۸
وقتی عزت نباشه زندگی به چه دردی میخوره.!
ما همه امروز داغ دار هستیم و فقط یک چیز میتونه به ما ارامش بده اون هم انتقام است .
ناشناس
۱۱:۰۱ ۱۴ دی ۱۳۹۸
هم وطن ها دشمن وطن کانالهای معاند و مبتذل من و تو .بی بی سی و ایران اینترنشنال . هستند
حتی در بفرمایید شام .اجازه نمیدهند بهشون از مشکلات اینور آب بگویند تا شما ها عقده خارج کشور را داشته باشید و افسرده و ناامید به آینده شوید
راد
۰۹:۱۷ ۱۵ دی ۱۳۹۸
کاملا درسته ولی یک نکته رو جا گذاشتی ، آنهم استفاده از پیام رسان های خارجی مثل ایستگاه و غیره هست ، آنها مطالبی را که به ضررشان باشه منتشر نمی کنند ، مانند پیامهای این دو روز مربوط به تصویر سردار سلیمانی عزیز .اینها از تصویر سردارمان نیز میترسند ،خب چرا باید ما از این پیام رسان های بی هویت خارجی استفاده کنیم ؟ چرا برای یکبار هم شده اینها رو به سطل زباله نمیسپاریم ؟ این کار رو که ما میتوانیم بکنیم .از پیام رسان های خودمون استفاده کنیم تا آنها تقویت شوند و امکاناتشان نیز بیشتر گردد .و یک روزی مثل امروز تصاویر و پیامهای مان را خذف نکنند.بیاید امروز به حرمت خون این سردار عزیز ، ما هم با خروج از این پیام رسان های خارجی ، انتقام خون این شهید را بگیریم .
علی
۱۰:۵۶ ۱۴ دی ۱۳۹۸
ایران اسلامی در طی این 40 سال توسط همین سرداران , سرداران شجاع بسیاری تربیت کردند که آماده جانفشانی برای نظام و تنبیه متجاوزین امریکایی و تروریستهای اجاره ای آنها در هر نقطه از منطقه هستند
علی
۱۰:۵۶ ۱۴ دی ۱۳۹۸
ایران اسلامی در طی این 40 سال توسط همین سرداران , سرداران شجاع بسیاری تربیت کردند که آماده جانفشانی برای نظام و تنبیه متجاوزین امریکایی و تروریستهای اجاره ای آنها در هر نقطه از منطقه هستند
ناشناس
۱۰:۴۲ ۱۴ دی ۱۳۹۸
با چه منطقی یک کشوری به یک مقام سیاسی ایران حمله میکند
ناشناس
۱۱:۲۶ ۱۴ دی ۱۳۹۸
دادا درجه هاش دیگه سه رقمی شده. سیاسی کجا یوده
علي
۱۰:۲۹ ۱۴ دی ۱۳۹۸
شهادت سردار باعث شد من بعد از مدت ها گريه كنم چون سردار سليماني يك انسان كامل بود ، ايشون و هر كسي كه براي دفاع از وطن يا حرم از جون خودش ميگذره به گردن ما خيلي حق دارن .اما چيزي كه خيلي بيشتر جيگر منو آتيش ميزنه آدم هايي توي همين ايران هستند كه متاسفانه نه تنها از شهادت سردار سليماني ناراحت نيستند بلكه ولشون كني خوشحالي هم ميكنن.نميدونم كي ما اينقدر بد شديم كه وقتي يك انسان رو نميگم سردار سليماني رو ترور ميكنن بايد خوشحال بشيم .واقعا متاسفم سردار سليماني اندازه اين دنيا نبود .خوشحال به سعادتش كه رفت.
ناشناس
۱۵:۵۵ ۱۴ دی ۱۳۹۸
گريه كن شعار اینه: عزاعزاست امروز روز عزاست امروز علمدار ولایت پیش خداست امروز !
ناشناس
۱۰:۲۸ ۱۴ دی ۱۳۹۸
کار نفوزی ها ومنافقین بوده ضد انقلاب ها داخلی مرگ وننگ بر همه شون
ناشناس
۱۰:۲۶ ۱۴ دی ۱۳۹۸
دیگه وقتش که دشمنای ما چنان واکنشی از ایران ببینن که دیگه جرات نکنن مغز های متفکر ما رو شهید کنن
ناشناس
۱۰:۲۳ ۱۴ دی ۱۳۹۸
ترامپ در شریعت ما کسی که شهادت دارد ذلت ندارد ...ولی روزی روزگاری خواری و ذلت تو را خواهیم دید ...بالاخره مرگ سراغ تو هم میاد ...برقص و شاد باش که این شادی گذراست ...
ناشناس
۱۰:۲۳ ۱۴ دی ۱۳۹۸
يك ديوانه يك تصميم ديوانه وار گرفت
تا ديروز رسانه هاي غرب ميگفتند اگر امريكا به ايران حمله كند چنین میشود و چنان میشود ...امروز ميگویند اگر ایران بہ امریکا حمله كند چنین میشود چنان میشود .. جالبه
دنيا را خيلي تغيير دادي حاج قاسم ، سردار دل ها
ناشناس
۱۰:۱۶ ۱۴ دی ۱۳۹۸
کمتر از یک ماه پیش بود که اعضای ناتو جلسه ای با ملکه ملعون انگلیس داشتند که ترامپ لعین هم توش بود اون موقع هم که نخست وزیر ژاپن نامه ای از طرف ترامپ به رهبر دادن چند هفته پیشش ترامپ ملعون با ملکه ملعون جلسه ای در انگلیس داشت همه این تصمیمات از جانب ملکه خبیث انگلیس صادر میشه آمریکا فقط نقش مترسکو داره خدا لعنت کنه یهودیان و مسیحیان صهیونیستو ....میترسیدم از اینکه باز قراره چه اتفاقی بیفته که دیروز داغون شدم ما یه انتقام سخت و شکننده میخوایم
آرمان
۱۰:۱۶ ۱۴ دی ۱۳۹۸
ما ازآنچه که تصورش هم نمیکنید به شما نزدیک تریم . از امشب خواب برشما حرام خواهد بود .بچه شیرهای ایران انتقام سختی از شما خواهند گزفت که در تاریخ جاودانه بماند.
ناشناس
۱۰:۱۳ ۱۴ دی ۱۳۹۸
تاجر ترامپ سکته ای که اینقدر دورغگو است که سکته کردن اش را هم انکار کرد .باید اسم خبیث و شیطانی اش در گینس بعنوان کیثف ترین . منفورترین و دورغگو ترین رییس‌جمهور ثبت شود
ناشناس
۱۰:۱۲ ۱۴ دی ۱۳۹۸
امریکا!!! ابر قدرت دنیا!!! تا اندازه یک گروهک تروریستی تنزل کرد با این عمل بزدلانه
ناشناس
۱۰:۱۰ ۱۴ دی ۱۳۹۸
فورًا انتقام بگيريد حمله كنيد
علی خدایی
۱۰:۰۶ ۱۴ دی ۱۳۹۸
مقابل ی مثل حق طبیعی ماست و البته تدابیر امنیتی بیشتر بشود
ناشناس
۱۰:۰۵ ۱۴ دی ۱۳۹۸
لطفا هماهنگی کنید تا روز دوشنبه در تهران ادارات و دانشگاهها تعطیل شن تا وداع با شکوهی با مالک اشترمون داشته باشیم.
ناشناس
۱۰:۰۴ ۱۴ دی ۱۳۹۸
چراجایزه برای سر ترامپ نمیزارید اینطوری دیگه خود آمریکایی هم مترصد فرصت هستند که آره..... نحوه دادن جایزه هم مشکلی نداره ( یه ایرانی که اینجاهم حساب داره براش ریال واریزمیکنیم اونجا بطرف برنده دلارتحویل بده)
ناشناس
۱۰:۰۲ ۱۴ دی ۱۳۹۸
ترامپ کیثف . منفورترین رییس‌جمهوری جهان .در خود آمریکا هم فقط بیسواد ها و کم سواد ها و نژاد پرست ها طرفدارش هستند . طبق رسانه های خود آمریکا
ناشناس
۱۰:۰۱ ۱۴ دی ۱۳۹۸
فقط کشتن ترامپ
ناشناس
۰۹:۵۹ ۱۴ دی ۱۳۹۸
فقط ترامپ باید کشته شود
ناشناس
۰۹:۵۷ ۱۴ دی ۱۳۹۸
دنیادیگه مث تو نداره ..... غرور ملت بودی سردار
ناشناس
۰۹:۵۵ ۱۴ دی ۱۳۹۸
سردار دلمون برات از حالا تنگه غرورمون به مولا شکست با تو سرمون بالا بود
فقط خدا
۰۹:۵۱ ۱۴ دی ۱۳۹۸
آقا دیوانگی که شاخ ودم ندارد مجامع علمی روانکاوی آمریکا اعلام کردند ترامپ تعادل روانی ندارد خدا لعنتش کند ملت داغدار شدند
ناشناس
۰۹:۵۰ ۱۴ دی ۱۳۹۸
با سلام. لطفا از عوامل صدا و سیما بخواین که از مهمانان مربوط به این بحث یپرسند که ایشان قصد پنهان کردن خودشون رو نداشتند؟؟؟ با این انگار در هفته های اخیر چند بار دیگر میخواستند ایشان را ترور کنند
معصومه
۰۹:۵۰ ۱۴ دی ۱۳۹۸
همه عوامل استکبار در کمین سردار ما بودند ترامپ مراقب باش چراغ خاموش چراغ روشن دور و ور ما نیای که در کمینتیم.
ناشناس
۰۹:۴۹ ۱۴ دی ۱۳۹۸
همین امشب همون ساعت باید انتقام میگرفتن
ناشناس
۰۹:۴۴ ۱۴ دی ۱۳۹۸
دوران بقا چو باد صحرا بگذشت
تلخی و خوشی و زشت و زیبا بگذشت
پنداشت ستمگر که جفا بر ما کرد
در گردن او بماند و بر ما بگذشت
اللهم قنی شح نفسی
خداوندا مرا از بخل و حرص نفسم حفظ فرما
شهادتت و سعادتت مبارک مرد مخلص خدا
شفاعت ما یادت نرود
ali
۰۹:۴۳ ۱۴ دی ۱۳۹۸
ترامپ تا آخر عمرش باید دنبال سوراخ موش باشه ، یانکی احمق
ناشناس
۰۹:۴۳ ۱۴ دی ۱۳۹۸
ترامپ خیلی بی ارزشتر ازاونیه که ما تصور کنیم که با کشتن وی، ما انتقام خون شهیدان والامقام خود را میگیریم ، ما باید تصمیمی بزرگتر از آن بگیریم ،تا تاریخ وآینده گان به آن افتخار کنند .
ناشناس
۱۶:۲۶ ۱۴ دی ۱۳۹۸
تنها انتقام سردار نابودی اسراییل است
ناشناس
۰۹:۴۳ ۱۴ دی ۱۳۹۸
ترامپ خیلی بی ارزشتر ازاونیه که ما تصور کنیم که با کشتن وی، ما انتقام خون شهیدان والامقام خود را میگیریم ، ما باید تصمیمی بزرگتر از آن بگیریم ،تا تاریخ وآینده گان به آن افتخار کنند .
ناشناس
۰۹:۴۲ ۱۴ دی ۱۳۹۸
از دیروز تا الان بغض خاصی تو گلومه
یه چیزی سر قبلم سنگینی میکنه
هر موقع بهش فکر میکنم عین یتیم شده ها اشک می ریزم
مطمئن باشین انتقام میگیریم ولی حتما مقامات ارشد نظامی و آقا فرمانده کل قوا منتظر زمان درستشن منتظر موقعیت درستشن
به نظرم تا ۴۸ ساعت آینده این اتفاق میفته
دشت مغان
۰۹:۴۰ ۱۴ دی ۱۳۹۸
با خون پاک سردارمان هزاران نهال سرداران ایرانی به بار خواهد نشست
امروز همه ی ایران یک صدا خواسته ی واحدی دارند..انتقام خون سردارمان در سریع ترین زمان ممکن و به بهترین نحو. حتی یک پایگاه آمریکایی در 2500 کیلومتری اطراف ایران نباید احساس امنیت داشته باشد
ایرانی
۰۹:۳۶ ۱۴ دی ۱۳۹۸
کنگره آمریکا بدنبال تبرئه خود و قربانی کردن ترامپ است. مطمئنا همه عوامل امنیتی آمریکا و انگلیس و اسرائیل در این امر دخیل بودند چون از ماهها پیش اعلام کردند که در اولین فرصت سردار را ترور میکنند
ناشناس
۱۰:۱۹ ۱۴ دی ۱۳۹۸
بله دارند صحنه سازی می کنند که در صورت انتقام، دست پیش گرفته باشند
ناشناس
۱۰:۲۴ ۱۴ دی ۱۳۹۸
دقیقا
ناشناس
۱۰:۲۷ ۱۴ دی ۱۳۹۸
اروپایی ها بدون شک همراه هستند بی سرمه‌ای پست آدم کش
ناشناس
۰۹:۳۵ ۱۴ دی ۱۳۹۸
الان موقع این است که قوه قضاییه دل مردم راکه بخاطرشهادت سردارسلیمانی به دردآمده دل دشمنان ایران رابه دردآورد.چگونه؟بااعدام انقلابی مفسدان اقتصادی ازقبیل:
هادی رضوی
پسرودخترخواهروزیرکار
حسین فریدون
برادراسحاق جهانگیری
عباس آخوندی
شبنم وپدرش نعمت زاده
احمدنعمت بخش
وووووو
حدود100اختلاس گررشوه گیرنده رافردااعدام کنندتاترامپ ناراحت شودودلش رابدردآورده شود.
فعلااین عوامل اختلاس دزدی ارتشاراعلی الحساب اعدام کنیدتادل80میلیون ایرانی شادشوداین عوامل کارشان ازترامپ1000000باربدتربوده است.
از طرف قوم لر
۰۹:۳۲ ۱۴ دی ۱۳۹۸
درود خدا بر تمام اقوام ایران زمین

کرد ترک عرب گیلکی سیستانی و ترکمن درود خدا بر همه شما هموطنان عزیز تر از جان



و درود بر قوم با اصالت و بی ادعای لر

لر بختیاری

لر خرم اباری

لر یاسوجی

لر بوشهر

لر کرمان



درود بر مادران لر که فرزندانی چون اریو برزن

چون ریئسعلی دلواری

شیر علمردان خان بختیاری

بی بی مریم

و حاج قاسم سلیمانی در دامان خود پرورش داده اند

تا پاسدار این مرز بوم باشند.



به هموطنان عزیزم خدای نکرده بر نخوره و همه ی ما اقوام ایران بر خلاف هنه گله هایی که هست ایستادیم تا پای جان برای وطن



اما میهن پرستی و میهن دوستی در تک تک سلول های قوم لر وجود داره



چندی پیش بوسه دختر بختیاری رو بر پرچم مقدس کشورمان دیدید عشق به وطن در ذات این قوم است



من به عنوان یک لر تا اخرین قطره خونم در دفاع از وطن و هم وطنانم در هر کجای این مرز بوم باشد اماده هستم تا ان را فدا کنم.

و دشمنان خارجی و منافقین سگ صفتی که از داخل برای انان دم تکان میدهند بدانند تا لر هست جرات چپ نگاه کردن به این اب و خاک ندارند.



به گفته سردار لر شیر علیمردان هر عقابی که بخواهد از اسمان من عبور کند باید پرهایش را باج دهد.
ناشناس
۱۶:۳۷ ۱۴ دی ۱۳۹۸
ما بختیاری ها همیشه درحال آماده باش از خاک ایران و ایرانیان هستیم
ناشناس
۰۹:۳۱ ۱۴ دی ۱۳۹۸
اماده ایم برای ترور تراپ
سید محمد علوی
۰۹:۳۰ ۱۴ دی ۱۳۹۸
سلام ,

وقت همگی بخیر ,
ارادتمندیم ,

آمریکا , بمب اتمی ژاپن را انداخت , اما هیچ کس هیچ چیز نگفت , شاهدِ ماجرا می گوید : مادرِ ژاپنی بچه ی کوچک اش را نظاره می کرد که در یک لحظه نیمی از بدنش در حرارتِ بمب آتش گرفت و نیمِ دیگرِ بدنش داشت تقلا می کرد... از گفتن اش شرم می کنم در حالی آلمان و ایتالیا و ژاپن تسلیم شده بودند و آمریکا صرفا برای ترساندنِ شوروی سابق چنین جنایت هولناکی را کرد
آمریکا در زندان گوانتالامو , اعکالی مرتکب شده که اگر شما با حیوانِ دست آموزِ خانگی ات بکنی , دل ات نمی آید! جداً می گویم ...
آمریکا در زندان ابو غریب , جنایاتی کرده که حتی نوشتن اش هم زجرآور است برسرِ نوجوانانی معصوم و مستعد چه ها که نیاورد ...
حالا بعد از عمری جنایت , سردارِ عزیزِ ما را با موشک! می زند و می گوید سرکرده تروریست ها را زدیم ....
آمریکایی برگرد و تاریخ را بخوان!

دیروز , قلب ام درد گرفت , حال ام خراب شد , بغض کردم و شانه هایم از گریه تکان خورد
Post
۰۹:۲۵ ۱۴ دی ۱۳۹۸
پس کی انتقام می گیریم من که تا صبح منتظر بودم
دزمان مناسب و مکان مناسب گفتن یعنی کاری نکردن
باید سریع بود
علی اصفهانی
۰۹:۳۹ ۱۴ دی ۱۳۹۸
ان الله مع الصابرین : خدا با صابران است کمی صبر کن برادر .ابابیل ها در راهند
ناشناس
۱۰:۱۰ ۱۴ دی ۱۳۹۸
شما که چیزی ندیدی دشمن هم ندیده انگار همه چیز ارومه انشاالله که اینگونه نباشد
ناشناس
۰۹:۱۵ ۱۴ دی ۱۳۹۸
یکی از موارد انتقام سخت خود شخص خبیث ترامپ باید باشه
ناشناس
۰۹:۵۳ ۱۴ دی ۱۳۹۸
چه فایده سردار سلیمانی یکطرف دنیا یکطرف احساس پوچی میکنم دیگه به سردار مغرور بودیم اونم رفت
ناشناس
۰۹:۱۵ ۱۴ دی ۱۳۹۸
انتقام که باید گرفته شود نفوذی هم باید شناسایی شود
ناشناس
۰۹:۰۸ ۱۴ دی ۱۳۹۸
اگر انتقام نگیریم دیگه نمیتونیم سرمون و بالا بگیریم .
چقدر احساس بی پشت و پناهی بده
ناشناس
۰۹:۰۷ ۱۴ دی ۱۳۹۸
انتقام که باید گرفته بشه.ولی داغ دل ما باید زود تسکین پیدا کنه
ali
۰۹:۰۶ ۱۴ دی ۱۳۹۸
باشگاه محترم خبرنگاران جوان سلام
سوال داشتم در مورد خبری که منتشر کردید دیروز
شما در لینک زیر تصویری را منتشر کرده اید که سوال دارم این تصویر را از کجا آورده اید؟
لطفا به ایمیل اینجانب جواب دهید.
با اینکه تمام کامنت وپستهایی را که در دفاع از سردار سلیمانی از دیروز در سایت شما قرار دادم هیچ کدام را منتشر نکردید.

لینک
https://www.yjc.ir/fa/news/7195726/%D9%86%DB%8C%D8%B1%D9%88%DB%8C-%D9%82%D8%AF%D8%B3-%D8%B3%D9%BE%D8%A7%D9%87-%D8%A7%D8%B3%D8%A7%D9%85%DB%8C-%D8%B4%D9%87%D8%AF%D8%A7%DB%8C-%D8%AD%D9%85%D9%84%D9%87-%D8%AA%D8%B1%D9%88%D8%B1%DB%8C%D8%B3%D8%AA%DB%8C-%D8%A2%D9%85%D8%B1%DB%8C%DA%A9%D8%A7-%D8%B1%D8%A7-%D8%A7%D8%B9%D9%84%D8%A7%D9%85-%DA%A9%D8%B1%D8%AF
مهدی
۰۹:۰۶ ۱۴ دی ۱۳۹۸
سلام .من از بی توجهی دولت به نیاز وخواست جامعه خیلی دلگیرم ولی به عنوان یک ایرانی از شهادت حاج قاسم به شدت ناراحت شدم.حالا که فشار اقتصادی به حد نهایت رسیده ،دیگر بالاتر از سیاهی رنگی نیست بهتره مرزها رو ببندیم ودر داخل انقدر از لحاظ نظامی پیشرفت کنیم که دیگر هیچ حیوانی جرات قتل یک ایرانی به سرش نزند بهترین پیشنهاد غنی سازی وساخت بمب اتمی هست چرا نتوانیم درلحظه جواب وحشی گری رابدهیم .
ناشناس
۰۹:۱۸ ۱۴ دی ۱۳۹۸
دوست عزیز لطفا در مواردی که سر رشته نداریم نظر ندیم
ناشناس
۱۱:۴۹ ۱۴ دی ۱۳۹۸
داخل کشور که نمیتونن وارد بشن داخل خاک عراق اقدام کردن
ناشناس
۰۹:۰۴ ۱۴ دی ۱۳۹۸
وانگاه ببینیم بین خودتان عذاب را تقسیم میکنید
ناشناس
۰۹:۰۳ ۱۴ دی ۱۳۹۸
اقای ترامپ قمار باز
چنان درسی از ایرانی ها دریافت کنی که به تاریخ بنویسن
ناشناس
۰۹:۰۲ ۱۴ دی ۱۳۹۸
و انا من المجرمین منتقمون
منتظر باشند
ناشناس
۰۹:۰۱ ۱۴ دی ۱۳۹۸
سردار یعنی یکبار دیگه شمارو می بینیم؟
ناشناس
۱۰:۰۲ ۱۴ دی ۱۳۹۸
بله انشالله در بهشت
ناشناس
۱۵:۵۵ ۱۴ دی ۱۳۹۸
انشاالله در زمان ظهور بر میگرده، فقط با این امید آروم میشم