سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعلام آمادگی جنبش نجباء عراق برای پاسخ به جنایت آمریکا

جنبش نجباء عراق در بیانیه‌ای شدید اللحن از آمادگی نیرو‌های این جنبش برای پاسخ به آمریکا به دنبال شهادت سردار سلیمانی و ابو مهدی مهندس به دست نظامیان تروریست این کشور خبر داد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، فرمانده نظامی جنبش نجباء عراق در بیانیه‌ای شدید اللحن از آمادگی نیرو‌های این جنبش برای پاسخ به آمریکا به دنبال شهادت سردار سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ابومهدی المهندس، معاون الحشد الشعبی به دست نظامیان تروریست این کشور در حمله هوایی روز جمعه خبر داد.

کانال تلگرانی جنبش النجباء عراق اعلام کرد: «قافله جهادی که این دو شهید بزرگ آن را فرماندهی کردند، با هجرتشان متوقف نخواهد شد؛ چرا که هدف آن در راستای زوال پایگاه‌های شوم شما و دست‌نشانده‌ی شما اسرائیل، ثابت خواهد بود.»

در این بیانیه آمده است: «خون این دو شهید بزرگ آتشی در دل‌مان را شعله‌ور کرد که جز با به‌خاک کشیدن بینی‌تان بر زمین آرام نخواهد گرفت. انتقام خون شهیدان سلیمانی و المهندس را خواهیم گرفت.»

نجباء عراق تأکید کرد: «چگونگی و زمان پاسخ به آمریکا را ما تعیین می‌کنیم و شما جز جهنمی که ما برایتان مهیا می‌کنیم، راهی نخواهید داشت. از این رو موشک‌ها آماده شده و سلاح‌ها مسلح شده و نیرو‌ها در آماده باش به سر می‌برند تا فرمان صادر شود و جهنمی برایتان به پا کنیم که سرباز‌های اشغالگرتان قبل از دوزخ در آن گداخته شوند.»

النجباء اعلام کرد: «زمانی که شهید سلیمانی در میان ما بود دسیسه‌های شوم شما را ناکام گذاشتیم، اما اینک پس از شهادت او زمان از بین بردن فتنه‌گر فرا رسیده است. خون شهید سردار سلیمانی و شهید ابومهدی مهندس کابوسی برای آمریکا خواهد بود.»

جنبش النجباء عراق خطاب به مقامات آمریکایی اعلام کرد: «شما اشتباه کردید و این اشتباه برایتان گران تمام می‌شود.»

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
آریا
۰۸:۱۲ ۱۴ دی ۱۳۹۸
ایول ، دمتون گرم.
ناشناس
۰۰:۰۰ ۱۴ دی ۱۳۹۸
عجب
سرباز حاج قاسم
۲۳:۴۷ ۱۳ دی ۱۳۹۸
انشالله که جواب دندان شکن باشد ...