سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دشمنان منتظر سیلی شهادت حاج قاسم سلیمانی باشد

رئیس مجمع نمایندگان طلاب استان همدان گفت: آمریکا و کشور‌هایی که جبهه استکبار را پذیرفتند، باید منتظر سیلی این شهادت باشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر رئیس مجمع نمایندگان طلاب استان همدان، در جلسه طلاب گفت: شهید نام خدا است و این نام بر بندگانی گذاشته می‌شود که زندگی آنان توأمان با جلب رضایت خدا بوده است؛ این خون شهید، هم موجب وحدت تمام نیرو‌های درونی خواهد شد و هم موجب تقویت جبهه مقاومت در برابر زیاده خواهی‌های استکبار می‌گردد.

رئیس مجمع نمایندگان طلاب استان همدان افزود: دشمنان باید بدانند همانگونه که حضرت آقا در پیام خود فرمودند سخت‌ترین انتقام و مجازات برای آنان خواهد بود، خونخواهی حاج قاسم سلیمانی در محدوده ایران و سپاه قدس نیست؛ بلکه آمریکا و کشور‌هایی که جبهه استکبار را پذیرفتند، باید منتظر سیلی این شهادت باشد.

اواظهار داشت: امروز در دل تمام ایرانی‌ها غمی لانه کرده است؛ چون مالک اشتر و عمار زمان را از دست داده اند و ان شاءالله به زودی شاهد انتقام جمهوری اسلامی ایران خواهیم بود.

حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر بیان کرد: شهادت حق حاج قاسم سلیمانی بود و اگر ایشان به کمتر از شهادت از دنیا می‌رفت، ما باید غصه دار می‌شدیم؛ اگر نبود حاج قاسم سلیمانی، امروز گنبد و بارگاه سیدالشهدا (ع) و حرم حضرت امیر (ع) اینگونه نبود.
این مسئول اضافه کرد: آیا شیعیان انگلیسی به خود نمی‌آیند؟ آیا این مباحث تلنگری نیست که آنان را از خواب غفلت بیدار کند؟ آیا کسانی که این تفرقه‌ها را ایجاد کرده اند، نمی‌خواهند درس بگیرند؟ کدام یک از شما در مقابل دشمنان ایران اسلامی و جهان اسلام سینه سپر کرده اید؟ این شهدا بودند که برگ برتر را در مسیر بندگی در پیشگاه خدای متعال به اثبات رساندند؛ اگر می‌بینیم امروز در دهه بصیرت قرار گرفته ایم، این بصیرت نشأت گرفته از خون‌هایی است که در این راه ریخته شده است.

رئیس مجمع نمایندگان طلاب استان همدان ابراز داشت: از امروز قطعا صهیونیست‌ها باید بدانند که آب راحت از گلوی آنان پایین نخواهد رفت و تیر‌های غیبی الهی در منطقه فراوان است و قطعا مقاومت فلسطین و سوریه و عراق ساکت نخواهد نشست.

اوگفت: فکر بلند حاج قاسم سلیمانی این بود که اسرائیل از صفحه روزگار محو شود و دشمنان باید بدانند نام این شهید عزیز در دل همه ایرانی‌ها خواهد ماند.

حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهرادامه داد: ما عالمان شهیدی همچون مرحوم آیت الله ملاصمد همدانی هم داشتیم که ایشان را با کتاب‌های خود سوزاندند؛ چراکه عشق و محبت علی (ع) را در غرب کشور ترویج می‌کرد و پاسخگوی سؤالات بود.

او انسجام، اتحاد و همپوشانی طلاب، از منویات رهبر معظم انقلاب در موضوع حوزه انقلابی است و باید اسلام را با فکر و قلم به جامعه بشناسانیم و باید‌ها و نباید‌ها را مورد تحلیل قرار دهیم.

رئیس مجمع نمایندگان طلاب استان همدان اظهار داشت: اگر بخواهیم برنامه ریزی مناسبی برای طلاب و فضلای استان همدان داشته باشیم، با یک جلسه و نشست حل نخواهد شد؛ بلکه باید با برنامه ریزی بهتر و انسجام بیشتر به اهداف خود دست پیدا نماییم.
انتهای پیام/ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.