سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهادت سردار سلیمانی ضایعه‌ای بزرگ برای ایران و منطقه بشمار می‌آید

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سنندج گفت: امروز اگرچه شهادت سردار سلیمانی ضایعه‌ای بزرگ برای ایران و منطقه بشمار می‌آید، اما بدون شک، همه ملت ایران و سربازان پیرو خط رهبری سلیمانی‌هایی می‌شوند که راه این بزرگمرد تاریخ جبهه مقاومت را ادامه دهند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،سرهنگ حسن عسکری گفت: بامداد امروز خبری ناگوار به گوش رسید که همه جهانیان را شوکه کرد، شهادت سردار سرلشگر حاج قاسم سلیمانی داغ بزرگی بر دل تمامی مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان گذاشت چرا که شهید سلیمانی متعلق به تمامی ملت‌های آزاده بود.

او افزود: شهید سلیمانی عمر بابرکت خود را صرف مبارزه با ظالمین جهان و خون‌خواران مسلمانان و مظلومین جهان و دفاع از اسلام ناب و انقلاب گذاشت و با سردمداری جبهه مقاومت توانست مسیری درست را برای مبارزه با ظالمان تعیین نماید.

به گفته فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سنندج، امروز اگرچه شهادت سردار سلیمانی ضایعه‌ای بزرگ برای ایران و منطقه بشمار می‌آید، اما بدون شک، همه ملت ایران و سربازان پیرو خط رهبری سلیمانی‌هایی می‌شوند که راه این بزرگمرد تاریخ جبهه مقاومت را ادامه دهند.

عسکری در پایان گفت: اینجانب شهادت حاج قاسم سلیمانی سرباز ولایت و امت اسلامی را به ساحت نورانی حضرت، ولی عصر (عج)، فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مد ظله العالی)، امت شهیدپرور، رزمندگان و خانواده معظم شهدا و ایثارگران به ویژه خانواده گرانقدرش تبریک و تسلیت عرض می‌کنم و از ساحت اقدس ربوبی علو درجات در جوار اهل‌بیت عصمت و طهارت (ع) برای این سردار شهید خواهانم.

منبع:فارس

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.