سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

محکم‌تر از گذشته راه و آرمان‌های سردار سلیمانی را دنبال می‌کنیم

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: با افتخار به شهادت سردار سلیمانی، محکم‌تر از گذشته راه و آرمان‌های این فرمانده بزرگ را دنبال می‌کنیم.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد،  اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: ملت  ایران با افتخار به شهادت سردار سپهد قاسم سلیمانی، محکم‌تر از گذشته راه و آرمان‌های این فرمانده بزرگ را دنبال می‌کنیم.

او افزود: آمریکا در پاسخ به اقدام تروریستی و مستکبرانه خود در شهادت حاج قاسم سلیمانی باید منتظر تاوان سنگینی باشد.

عباسی ادامه داد: آمریکا باید بداند که همه ملت ایران ادامه دهنده راه این سردار بزرگ هستند و با ریختن خون سردار سلیمانی نه تنها راه والای وی قطع نمی‌شود بلکه باعث رویش صد‌ها حاج قاسم می‌شود و این مسیر استوارتراز گذشته با تبعیت از مقام معظم رهبری تداوم می‌یابد.

او، وحدت و انسجام ملت ایران را از رویش‌های شهادت سردار سلیمانی دانست و گفت: وحدت و همدلی و مقاومت ملت ایران در برابر ظلم و استکبار از امروز قدرت بیشتری گرفته و روز به روز تقویت می‌شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری با تسلیت به خانواده سپاه پاسداران، خانواده‌های شهدا و ملت غیور ایران، خاطرنشان کرد: بی‌شک استکبار پاسخ محکمی در برابر این جنایت خود خواهد دید و بداند که ملت ایران آماده فرمان رهبری برای انتقام خون سردار سلیمانی است.

انتهای پیام/خ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.