سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیام تسلیت هیات مدیره موسسه هنرمندان پیشکسوت در پی شهادت سردار سلیمانی

در پی شهادت سردار قاسم سلیمانی هیات مدیره موسسه هنرمندان پیشکسوت پبام تسلیت صادر کرد.

به گزارش حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، در پی شهادت سردار قاسم سلیمانی هیات مدیره موسسه هنرمندان پیشکسوت پبام تسلیت صادر کرد.

بسم رب الشهداء و الصدیقین

مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیه فَمِنهُم مَن قَضیٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِر وَما بَدَّلوا تَبدیلًا

در طول تاریخ مردان بزرگی که زمین، وستعتشان را تاب نمی‌آورد، با مجاهدت‌های خود شهد شیرین شهادت را چشیده و راه آسمان را می‌پیمایند و همواره از جوشش خون پاک و مطهرآنان، هزاران مجاهد دیگر در پهنه زمین، در مقابل ظلم و ستم قد علم خواهند کرد.

سردارقاسم سلیمانی هنرمندی بی بدلیل درعرصه رزم، سرداری رشید و پرافتخار درحفظ مرز‌های امنیت و سرافرازی ایران و اسلام، اسوه و الگوی مجسم اخلاص، مهربانی، شجاعت و انسانیت، با عزم و اراده پولادین در راه مبارزه با ظلم و تروریست، در پی حمله تروریستی و جنایتکارانه نیرو‌های آمریکایی آسمانی شد.

امروز آزادگان و مردم مظلوم منطقه داغدار شهادت حاج قاسم سلیمانی هستند، اما یقین داریم طنین گام‌های استوار این سردار بینظیر در گوش تاریخ باقی خواهد ماند.

به نمایندگی از اعضای موسسه هنرمندان پیشکسوت، با تاسف و حسرتی عمیق، ضمن تبریک و تسلیت شهادت این سردار والامقام به ملت قدرشناس ایران و با اعلام انزجار و محکومیتِ هرگونه اقدام تروریستی در جهان، این اقدام آمریکای جنایتکار را محکوم کرده و با انگیزه‌ای مضاعف و همبستگی مثال زدنی درحمایت و تکریم بزرگ مردان حماسه ساز، در انتظار پیروزی قطعی وموفقیت ایران بزرگ، با مجاهدان راه حق همراه خواهیم بود.

هیات مدیره موسسه هنرمندان پیشکسوت
(وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی)
۱۳ دی ماه ۱۳۹۸

انتهای پیام/

برچسب ها: سبتما ، پیام تسلیت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.