سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جهانبخش نامزد کسب عنوان بهترین بازیکن ماه برایتون شد

ستاره ایرانی تیم فوتبال برایتون نامزد کسب عنوان بهترین بازیکن ماه دسامبر این باشگاه شد.

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا جهانبخش که در بازی شنبه تیم فوتبال برایتون مقابل بورنموث خوش درخشید و اولین گل خود در لیگ جزیره و سریع‌ترین گل تاریخ این باشگاه را به ثمر رساند، نامزد کسب عنوان بهترین بازیکن ماه دسامبر این باشگاه شد.

وب سایت باشگاه برایتون، با معرفی نامزد‌های عنوان بهترین بازیکن ماه گذشته این باشگاه نام جهانبخش را هم به دلیل عملکردش برابر بورنموث در این فهرست قرار داد.

سایت برایتون درباره جهانبخش نوشت: هافبک ایرانی اولین گل خود را برای این باشگاه به ثمر رساند و با زدن سریع‌ترین گل لیگ برتر رکوردی در این زمینه ثبت کرد. جهانبخش بعد از ۲ دقیقه ۲۹ ثانیه از بازی پاس رو به عقب نیل مائوپای را با شوتی زمینی به گوشه دروازه فرستاد. او در جشن خود به وضوح متاثر شده بود که هم تیمی هایش دور او حلقه زدند.

جهانبخش برای کسب عنوان برترین بازیکن ماه برایتون ۲ رقیب دارد، یکی از رقبای او نیل مائوپای است که بخاطر عملکرد خوبش مقابل آرسنال و گل پیروزی بخشی که برابر توپچی‌ها به ثمر رساند، نامزد دریافت این عنوان شده است.

رقیب دیگر جهانبخش برای  کسب عنوان بهترین بازیکن ماه برایتون هم آرون موی است که در پیروزی ۲-۰ مقابل بورنموث اولین گل خود در لیگ برتر و دومین گل بازی را به ثمر رساند.


بیشتر بخوانید: 

سوپر گل علیرضا جهانبخش به چلسی + فیلم

 واکنش اینستاگرامی علی دایی به گل زیبای جهانبخش

 جهانبخش ملی پوش سابق انگلیس را وادار به عذرخواهی کرد


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.