سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده سپاه انصار الحسین همدان:

شهادت سردار سلیمانی سراسر خیر و برکت برای اسلام و انقلاب است

فرمانده سپاه انصار الحسین همدان گفت: زندگی و شهادت سردار سلیمانی سراسر خیر و برکت برای اسلام و انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سردار مظاهر مجیدی فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان  در مراسم تجلیل از سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی  با اشاره به اینکه سپاه پاسداران فرماندهان بزرگی داشت که جان خود را در راه انقلاب فدا کردند افزود: با شهادت حاج قاسم سلیمانی این قافله شهدا به کمال رسید.

اوبا بیان اینکه شهادت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی خیر بزرگی برای اسلام و انقلاب اسلامی است، ادامه داد::زندگی و شهادت سردار سلیمانی سراسر خیر و برکت برای اسلام و انقلاب اسلامی است.


سردار مجیدی با بیان اینکه سردار سلیمانی همه وجود خود را نثار و فدای نظام اسلامی کرده بود، اظهار داشت: شهادت این سردار سرافراز انقلاب شک و تردید را از ما در زندگی و رسیدن به اهداف والای ما برداشت.

او با اشاره به اینکه آمریکا باید جواب گوی این جنایت خود باشد، بیان کرد: سردار سرافزار اسلام، حاج قاسم سلیمانی یقین داشته باشد که تربیت‌یافته‌گان نظام و انقلاب، انتقام خون شهدای ترور روز گذشته بغداد را خواهند گرفت و راه قاسم سلیمانی‌ها و ابومهدی المهندس‌ها تداوم خواهد داشت.

سردارمجیدی با بیان اینکه باید برای استمرار انقلاب اسلامی مقاومت بهترین راهگشا است، گفت: آمریکا به حق شیطان بزرگ است که با این جنایت بیش از پیش دشمنی خود را با نظام اسلامی و محور مقاومت نشان داد.

فرمانده سپاه انصار الحسین (ع) همدان با اشاره به راهپیمایی مردم همدان بعد از نماز جمعه امروز در محکومیت این اقدام جنایتکارانه آمریکا گفت:مردم همدان همواره در صحنه‌های حساس و تاریخی به موقع در صحنه حضور داشته و نقشی موثر ایفا کرده اند.
انتهای پیام/د.ا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.