سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه سرخس:

راه سردار قاسم سلیمانی متوقف نخواهد شد

امام جمعه سرخس با تسلیت شهادت سردار سلیمانی، گفت: امروز سرباز خوشنام امام زمان(عج) بوسیله آمریکای جنایتکار به شهادت رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حجت الاسلام اکبری نیا امام جمعه سرخس در پیش خطبه نمازجمعه سرخس، گفت: امروز سرباز خوشنام امام زمان (عج) بوسیله دشمنان و آمریکای جنایتکار به شهادت رسید، و مردم ولایت مدار همیشه در صحنه اندوهگین هستند.

او ادامه داد: با شهادت سردار سپاه اسلام راه این سردار رشید اسلام متوقف نخواهد شد و دشمنان بدانند سیلی محکمی از جمهوری اسلامی ایران خواهند خورد.

امام جمعه سرخس گفت: همه دشمنان بدانند خط جهاد و مقاومت با انگیزه مضاعف ادامه خواهد یافت و پیروزی از آن کسانی است که در مقابل دشمنان مقاومت می‌کنند.

حجت السلام اکبری نیا با تاکید بر اینکه دشمنان بدانند انتظار سختی در انتظار آنان است، افزود: شهادت هنر مردان خداست و ملت ایران سردار سلیمانی‌ها تقدیم انقلاب اسلامی کرده است و راه سردار سلیمانی ادامه دارد و دفاع از ارزش‌ها و ملت شریف ایران اسلامی ادامه خواهد یافت.

او با اشاره به کارنامه درخشان سردار سلیمانی، افزود: این شهید بزرگوار سال‌ها مجاهدت مخلصانه و جهاد در راه خدا را داشت و در دفاع از حریم اهل بیت عصمت و طهارت مخلصانه حضور داشت و هرگاه شرورترین آدم‌ها نام سردار سلیمانی را می‌شنیدند لرزه بر اندام شان می‌افتاد.

امام جمعه سرخس گفت: سردار سلیمانی چهره عرصه مقاومت در عرصه بین المللی بود و آرزوی شهادت داشت و شهادت پاداش بی وقفه سالیان متمادی مجاهدت او بود که امروز سعادت نصیب ایشان شد.

حجت الاسلام اکبری نیا افزود: آمریکایی‌ها و دشمنان پس از فتنه ۸۸ ایران به دنبال اتفاق مشابه در عراق و مردم کشی بودند و با برنامه ریزی از قبل طراحی شده و تشکیل سه ضلع بعثی‌های عراق، پیاده رو‌های عربستان و اسرائیلی ها، سردار سلیمانی را به شهادت رساندند.

او ادامه داد: یکی دیگر از اقدامات آمریکایی‌ها و اسرائیلی‌ها از مطالبات مردمی عراقی ها، فضای مجازی بود که مرجعیت و شیعیان و ایرانیان را نشانه گرفتند.

در پایان این مراسم یکی از مداحان در سوگ شهادت سردار سپاه اسلام حاج قاسم سلیمانی به مداحی و نمازگزاران سرخس به عزاداری پرداختند و با حضور در راهپیمایی،خشم و انزجار خود را از آمریکای جنایت کار و دشمنان اسلام به نمایش گذاشتند.

انتهای پیام//م. ه

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.