سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جنایت آمریکا در به شهادت رساندن سردار سلیمانی به معنای اعلان جنگ به مقاومت است

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی گفت:جنایت آمریکا در به شهادت رساندن سردار سلیمانی به معنای اعلان جنگ نامحدود به مقاومت است و هیچ کسی نمی‌تواند نتایج آن را کنترل کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی و امام جمعه تبریز با بیان اینکه آمریکا، رژیم غاصب صهیونیستی و نوکرانش مسوول شهادت سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس هستند، گفت: این جنایت به معنای اعلان جنگ نامحدود به مقاومت است و هیچ کسی نمی‌تواند نتایج آن را کنترل کند.

حجت الاسلام آل هاشم، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تبریز با اشاره بر واکنش‌های منفی امروز در درون آمریکا و فشار به ترامپ، افزود: جنبه بین المللی واقعه شهادت سردار سلیمانی و انتقام جهانی و اسلامی آن باید برجسته شود زیراکه شهید سلیمانی تنها متعلق به ایران نبود بلکه متعلق به تمام کشور‌های اسلامی بود.

او با بیان اینکه جنبه حقوقی و نقض حاکمیت و تمامیت ارضی عراق باید مورد تاکید قرار گیرد، گفت: شهید سلیمانی به افتخار عملی سازی وعده خمینی کبیر در تشکیل هسته‌های مقاومت به فرمان امام خامنه‌ای نایل آمد و این افتخار به دست سرداران و سربازان دیگر محقق خواهد شد.

امام جمعه تبریز گفت: ملت ایران یاد و نام شهید عالی مقام سردار سپهبد قاسم سلیمانی و شهدای همراه او به ویژه مجاهد بزرگ اسلام ابومهدی را بزرگ خواهد داشت و رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز ۳ روز عزای عمومی اعلام کردند که این موضوع نشان از عظمت این سردار شهید دارد.

حجت الاسلام آل هاشم افزود: همزمانی شهادت سردار سلیمانی در ایام ولادت با سعادت حضرت زینب کبری (س) و در آستانه شهادت حضرت زهرا (س) نشان از مقبولیت مجاهدت این سردار فداکار اسلام است.

او گفت: سپاه پاسداران انقلاب و نیروی قدس سپاه در جبهه مقاومت امروز فصل جدیدی را آغاز می‌کند و شادی لحظه‌ای آمریکا و صهیونیست‌ها دیری نخواهد پایید و به عزا تبدیل خواهد شد.

خطیب جمعه تبریز با سر دادن شعار آمریکا ننگت باد گفت: ملت قهرمان ایران اجازه نخواهد داد خون شهید سلیمانی به هدر برود و آمریکا و صهیونیست‌ها بداند که عزم ما برای گرفتن انتقام بیشتر است و به زودی انتقام خون شهدا را خواهیم گرفت.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.