سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیام تسلیت رئیس مجتمع پتروشیمی ایلام به مناسبت عروج شهید سردار قاسم سلیمانی

رئیس مجتمع پتروشیمی ایلام شهادت سردار سرافراز سپاه اسلام حاج قاسم سلیمانی را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ علی اصغر پیرانی رئیس مجتمع پتروشیمی ایلام پیام تسلیتی در پی شهادت جانسوز سردار حاج قاسم سلیمانی، به شرح ذیل صادر کرد.

بنام خدای شهیدان قهرمان


خبر شهادت سردار سرافراز سپاه اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی توسط جنایتکاران آمریکایی در سحرگاه روز جمعه بدون شک همه دلبستگان و شیفتگان مکتب ایثار و شهادت را عزادار کرد.

سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بازمانده قافله مردان بزرگی بود که در طول دوران دفاع مقدس خالصانه و بی ادعا جانشان را در راه دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی و تامین اقتدار و امنیت ایران تقدیم نمودند.

نقش بی بدیل ایشان در پاسداری از ارزش‌های انقلاب اسلامی و صیانت از مرز‌هایی که شهیدان گرانقدر در عرصه فداکاری با نثارجان عزیزشان ترسیم کرده بودند بر کسی پوشیده نیست و گواه آن مجاهدت‌ها و رشادت‌های بی نظیر وی در مواجهه با جریان آمریکایی داعش است که تمام تحلیلگران جبهه استکبار را از دستیابی به نیات پلیدشان مایوس نمود.

شهادت حاج قاسم سلیمانی اگر چه برای عموم مردم قهرمان و بویژه خانواده بزرگ شهدا و ایثارگران ضایعه‌ای اسفبار و دردناک است یقینا ضامن جوشیدن خون غیرت و پایمردی در میان جوانان غیرتمند این مرز و بوم بوده و آتشی مهار نشدنی را در اردوگاه استکبار جهانی خواهد افروخت.

اینجانب این مصیبت عظما را به پیشگاه حضرت، ولی عصر (عج)، رهبر معظم انقلاب، ملت بزرگ ایران و خانواده محترم شهید والا مقام تسلیت عرض نموده، برای ایشان علو درجات بهشتی و برای خودم طلب شفاعت از ایشان در محضر باریتعالی و شهدای گرانقدر مسئلت می‌نمایم.

علی اصغر پیرانی

رئیس مجتمع پتروشیمی ایلام

انتهای پیام/ ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.